Re: Jak nazywa sie to zjawisko.

Data: 2010-03-27 18:01:25
Temat: Re: Jak nazywa sie to zjawisko.
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <hol8hh$402$1@news.onet.pl>, p...@o...pl says...

> A może ci "wiedzący" doświadczyli kiedyś poniżenia wskutek okazania się,
> że mało wiedzą, i nie chcą teraz tego poniżenia zaserwować innym?

Czy jeżeli dyskutujesz o zapaleniu papierosa, to wchodzisz w dygresję o
historii zapałki, jej składzie i istocie działania? Czy rozważasz rodzaj
bibułki, filtru, tytoniu, proces jego przygotowania i dodatki? Nie - bo
uznajesz, że to oczywiste albo bez znaczenia. O oczywistościach się nie
dyskutuje. :)

Oczywiście można wysnuć różne negatywne teorie na temat .... , ale mnie
się teraz nie chce - pijany jestem. ;>

Życie to gra w udawanie kogoś, kim się nie jest. ;>

Pozdrawiam
Flyer