Jak nie wychować córki na dziwkę

71. Data: 2008-11-21 15:31:30

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur"

> Panowie? Oj nie zawsze, nie zawsze. Często gęsto nie.

To zajrzyj najpierw do rodziny, bo tam pewnie diabeł siedzi.

EwaSzy

72. Data: 2008-11-21 15:32:26

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" ...

> A nie?

Tym bardziej nic nowego, żeby się rozczulać. :P

EwaSzy

73. Data: 2008-11-21 15:36:20

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka"

> Myślisz, że wiek nie ma żadnego znaczenia? Nie XXI, tylko tych - co by nie
> mówić - dzieci.

W kontekście traktowania kobiet? Nie.
Dla tych przedwcześnie dojrzałych dziewczynek? Tak.

EwaSzy

74. Data: 2008-11-21 15:38:54

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> To zajrzyj najpierw do rodziny, bo tam pewnie diabeł siedzi.

?

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

75. Data: 2008-11-21 15:44:33

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:o5jbbmn269cm$.dlg@habeck.pl...

> Kurcze... ile Wy lat macie? Ja albo miałem jakieś sterylne środowisko,
> albo
> co... normalnie nie pamiętam, żeby siakieś 20 lat temu laska z bele kim za
> 40zł szła się seksić.

Ja to w ogóle w tamtych czasach nie kojarzę takiego zjawiska. Znaczy pewnie
było, ale chyba nie w moim otoczeniu. A i na imprezy latałam, i na
dyskoteki też.

> No też mi się zdaje, że w podstawówce tak nie było.

Ja to czasem słyszałam jakies szkolne plotki, że ta czy ta to już z
chłopakiem tenteges. Ale tak żeby za kasę, to nie słyszałam o żadnej
koleżance.

Sylwia

76. Data: 2008-11-21 15:45:11

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" ...

> ?

Pisałam wcześniej, że relacje z kobietami poznaje się głównie w ramach
realcji rodzinnych, to jak ojciec traktuje matkę i inne kobiety.

EwaSzy

77. Data: 2008-11-21 15:51:19

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Widzi mi się urodziny jakieś okrągłe były.

Po 40-tce człowiek ma trochę z... ;)

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

78. Data: 2008-11-21 19:17:33

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 21 listopada 2008 (14:50:25) napisano:

> a moze to dziewczyny z zawodowki byly...w liceum, w mojej klasie, czy nawet
> w odstwowoce to cakiem porzadni ludzie byli, i som dalej ;))

Nie zapominajcie, że kiedyś liceum to była elita społeczeństwa,
minimalny odsetek.... Dzisiaj jest niestety trochę inaczej...

Yakhub
Nie pisz do mnie na ten adres.

79. Data: 2008-11-21 20:04:30

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 14.54.51, na pl.soc.dzieci.starsze, Adam
Moczulski napisał(a):

> Sugerujesz polerowanie łysiny ?

Też łysieję i jestem z tego dumny!
Siwych włosów nie mam, ale nie ma się co przejmować, bo pewnie nigdy żaden
mi nie wyrośnie (na głowie ;) ).

*Habeck*
- Schutzbach

80. Data: 2008-11-21 20:05:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 15.03.36, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> To pewnie były te, co się o tym nie zdążyły dowiedzieć od koleżanek.

Moje pytanie _nadal_ aktualne.

*Habeck*
- Schutzbach

liczenie