Jak nie wychować córki na dziwkę

271. Data: 2008-11-25 22:49:08

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.11.2008, o godzinie 18.14.35, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> wez ty sie puknij

Jak zaczniesz czytać.

> poza mozliwym niekontrolowanym wzwodem to zupelnie nic

Zabawa z partnerką i niekontrolowany wzwód? U normalnego faceta?

> mowiac szczerze to mi staje wszedzie, ale nie wiedzialem, ze tak sie mna
> interesujesz :]

Teraz już wiem o czym Harun pisała.

> a to ci, zdrowa erekcja problemem z kontrola, tylko ty mogles to
> wymyslec,

Znaczy gdzie?

> szczegolny to zarzuc wobec naturystow, ktorzy laza nago i nie
> traktuja tego jako bodziec, w przeciwientswie do ciebie

To dlaczego Robert naturysta obawia się, że mu stanie jak będzie kąpał się
z własnym dzieckiem?

*Habeck*
- Schutzbach

272. Data: 2008-11-25 22:50:21

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.11.2008, o godzinie 18.18.05, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> nie kapie sie z dzieckiem

To skąd możesz wiedzieć cokolwiek o erekcji czy jej braku w kąpieli z
dzieckiem?

*Habeck*
- Schutzbach

273. Data: 2008-11-25 22:51:34

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.11.2008, o godzinie 07.37.10, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> jak juz pozbawiles sie wszelakich argumentow to brniesz w pure nonsens :)

Doooooobre... znowu mnie zaskoczyłeś!

Widzisz w tej gałązce jakąś dyskusję na argumenty?

*Habeck*
- Schutzbach

274. Data: 2008-11-25 23:31:41

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo"
> --
> The Gnome

To już która, 5? odpowiedź na mój pierwszy post. Wybitnie potrzebujesz
typowej dla forum funkcji Edytuj ;)))))))
A teraz muszę to wszysstko poskładać do kupy, bo siejesz zdaniami jak
zbożem.

EwaSzy

275. Data: 2008-11-25 23:32:39

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:albyh5s0kayf.dlg@habeck.pl...

> Jesteś zboczona!

Bie nie lubię w poplamionych i podartych łazić?
Lubisz? Dewiant!

EwaSzy

276. Data: 2008-11-25 23:35:59

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" ...

> Po znajomości to się linka daje:
> http://portalwiedzy.onet.pl/83769,,,,dewiacja,haslo.
html

> Odszczekasz?

Co to było o kontekście, że bez nie powinno się, czy jakoś tak? :D
Trafiony/zatopiony.

EwaSzy

277. Data: 2008-11-25 23:58:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 00.32.39, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

> Bie nie lubię w poplamionych i podartych łazić?
> Lubisz? Dewiant!

Nie dewiant, ale co najgórzej patolog. Naucz się znaczenia słów... NO!

*Habeck*
- Schutzbach

278. Data: 2008-11-26 00:00:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 00.35.59, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

html
> Co to było o kontekście, że bez nie powinno się, czy jakoś tak? :D
> Trafiony/zatopiony.

A doszłaś już do tego?
(Nie pytam czy sama, bo by się okazało, że onanista jestem, a na zboczeńca
wyjść nie chcę.)

*Habeck*
- Schutzbach

279. Data: 2008-11-26 00:14:57

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto"
> A doszłaś już do tego?
> (Nie pytam czy sama, bo by się okazało, że onanista jestem, a na zboczeńca
> wyjść nie chcę.)

Jeszcze nie, jutro poczytam.
I nie mówi się na zboczeńca, tylko za zboczeńca/cem.

EwaSzy

280. Data: 2008-11-26 00:15:35

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto"

> Nie dewiant, ale co najgórzej patolog. Naucz się znaczenia słów... NO!

Patogen?

EwaSzy

liczenie
Drzewo genealogiczne