Re: Jak nietypowo i tanio wykonczyc lazienke?

From: jakub tarczewski <anhin@o2_wytnijjakbyco.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jak nietypowo i tanio wykonczyc lazienke?
Date: Thu, 02 Jul 2009 09:46:47 +0200

>> -blacha stalowa cynkowana;
> skad odpady?

firma dekarska lub zbliżona. Znajomy brał swoją blachę z firmy
produkującej tzw. szalunki ślizgowe.

> skad odpady?

omg... stolarnia, tartak, firmy zajmujące się elewacjami czy układaniem
tarasów... pogłówkuj trochę ;-)

> Troche sie boje ze cos sie zalegnie pomiedzy listewkami.

no, to kwestia montażu. Na ścianach & obudowach nie ma takiego
niebezpieczeństwa, co do podłogi, trzeba pomyśleć.

> Wyobrazam sobie ze mozna puscic jakis pas otoczakow wklejajac je w
> klej/tynk/zaprawe.

koszmarek. Ale co kto lubi...

> Extra pomysl - tylko skad odpady? Ewentualnie wycieczka w gory ;)

firmy kamieniarskie. Jest tego od cholery, w internecie też. Use Google.

> Jeszcze luzny pomysl - jakies fajne wydruki naklejone na glazure i
> polakierowane?

hmmm...

> Kombinuje dalej ;)

może to Ci pomoże: moja siostrzenica wynajmuje mieszkanie z łazienką
-koszmarkiem (styl "cesarski", "złocone" kafelki i takie tam). Nie mogła
na to patrzeć, więc wzięła akrylowy spray i zrobiła ściany na szary
metalik z pomarańczowymi pasami. Wyszło ekstra. Oczywiście jak się
będzie wyprowadzać, weźmie szmatę i aceton i dekoracja zniknie -miejmy
nadzieję bez śladów :/ Problem tylko z podłogą...