Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?

Data: 2012-06-29 13:31:26
Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
Od: "s_13" <s...@i...pl>

> Ja i bez papierosa też lubię, ale ostatnio, wszystkie ptaki są mordowane
> przez pół-dzikie koty, których w każdej okolicznej chałupie jest po trzy,
> ale nikt ich nie karmi. Więc zagryzają ptaszki, bo coś muszą żreć, a ja
> dla dzieciaków urządzam co kilka dni "pogrzeb ptaszka".

u nas sezon na psy podrzutki się zaczyna, wiadomo wakacje...
jako sołtys 2 lata temu zrobiłem akcję adopcyjną, ciężko było, ale problem
się rozwiązał czasowo, niektóre znalazły domek, niektóre schronisko, a
niektóre starego właściciela... a czasowo dlaczego? poszło po świecie i
efekt taki, że w zeszłym roku podrzutków kilka razy więcej... trzeba było
zmienić metodę, czyli brać za dupę byłych właścicieli, większość miała czipy
(psy, nie właściciele...), znaleźli się sąsiedzi-świadkowie, efekt kilka
mandatów, jedna sprawa w sądzie (recydywa) i zobaczymy, co te wakacje
przyniosą...

pozdrawiam
s_13