Re: Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D

Data: 2012-12-09 15:08:31
Temat: Re: Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D
Od: Wygramy PL <w...@g...com>

W dniu 2012-12-09 16:00, Wygramy PL pisze:

> I są dzieci które np tylko się patrzą albo są takie co tylko są smutne i
> nic innego nie robią i jak ty masz je dojrzeć jak po pierwsze nigdy w to
> nie uwierzysz a już nawet jak byś mi uwierzył to musiałbyś być
> całkowicie cicho i tylko słuchać i obserwować. I są dzieci nie twoje
> które płaczą i są takie które są schowane choćby w bieluniu, a w to nikt
> nie uwierzy nie jak może być dusza schowana w bieluniu, ale to prawda w
> bieluniu są pochowane świadomości niewolnicy dziędzierzawy którzy nigdy
> nie wrócili po zażyciu, w takie rzeczy nikt nie uwierzy a ja to wiem, a
> [...]

Pomóżcie bo ludzie mi nie wierzą, jak gadałem o lucyferze to mnie w
psychiatryku zamknęli widzicie co się z wami porobiło, jak mamy wygrać z
czymś w co nawet nie wierzymy, ale wygramy, chociaż nie prędko... Czym
więcej osób uwierzy tym będzie nam łatwiej, bo widzicie oni się tak
ukrywają, i to, że odrzucamy myśl o ich istnieniu to tylko znak na to,
jak dobrze są ukryci... nie dajmy się zwieść!:)