Jak pozbyc sie?

1. Data: 2001-11-28 19:54:23

Temat: Jak pozbyc sie?
Od: u...@i...pl (Ulinka) szukaj wiadomości tego autora

Niedawno rozstalam sie z mezczyzna - bylo mi zle, ale to On podjal ta decyzje.
Prawdziwy bol przezylam dopiero kiedy sie dowiedzialam, ze ma inna.
Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?

Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim rady.

Ulinka

1. Data: 2001-11-28 20:04:23

Temat: Odp: Jak pozbyc sie?
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulinka <u...@i...pl> napisała:
> [...]
> Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim

Czy pozbyc sie? Moze wlasnie teraz trzeba przezyc ten bol, by pozniej bylo
lepiej?
Wiem, pisac mi niby latwo...
Wydaje mi sie, ze jesli zwiazek sie skonczyl, to chyba potrzebny jest czas
zaloby. Tak jak po smierci kogos bardzo bliskiego. Czy jesli sie wejdzie w
nowy zwiazek bez tej zaloby (jak chyba Twoj Byly), to nie bedzie "powtorka z
rozrywki"? Ze partner zamiast szczuplego, bedzie np. puszysty? To ma
mniejsze IMHO znaczenie. Czy nie bedzie tak, ze zmieni sie fizycznie
partner, a problemy w relacjach pozostana bardzo podobne? Natomiast, czy po
glebokiej zalobie Czlowiek nie rozpocznie nowego, lepszego zycia? Czy nie
bedzie w stanie swiadomie zbudowac nowego lepszego zwiazku?
Trzymaj sie !!!
Marek

1. Data: 2001-11-28 20:07:59

Temat: Re: Jak pozbyc sie?
Od: d...@a...com (Digitalbroadband) szukaj wiadomości tego autora

>Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim
>rady.

moze to jest oklepne, ale... czas wyleczy wszelkie rany. ciezko to sobie w tej
chwili wyobrazic, ale ten bol, jak i inne, mina z czasem.

Ewa DB

1. Data: 2001-11-28 20:22:35

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulinka <u...@i...pl> wrote:
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim rady.
Zawsze może być gorzej, co ie znaczy że lepiej być nie będzie - głowa do
góry nie był Ciebie wart! Nie był wart i w ogóle to NIE BYŁ WART! Oooooo ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-11-28 22:00:26

Od: "<Andro>" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ulinka" <u...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?
>
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim

czesc.
na samym wstepie Ci wspolczuje bo bylem w identycznej sytuacji. na poczatku
nie pomoze nic..musisz wiecej spotykac sie z ludzmi ktorzy Ci sie z nim nie
kojarza, sprobowac nie myslec o tym itd. w koncu bedzie dzien ktorego sie
obudzisz radosna i wypoczeta (u mnie bylo to po 2 miesiacach, i skonczylo
sie tak ze jestem znowu z ta dziewczyna)
zycze szybkiego powrotu dobrego samopoczucia

1. Data: 2001-11-28 22:47:06

Od: "Jarek" <c...@b...eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

To normalne. Wiekszość ludzi przeżyła kiedyś to samo. Pociesz sie tym, że im
wiecej czasu minie tym bardziej z tym sie pogodzisz. Aż poprostu o tym
zapomnisz. Tak. Choć pewnie trudno Ci to sobie wyobrazić. Pewnego dnia
przypomnisz sobie o nim i ze zdumieniem stwierdzisz, że nic już do niego nie
czujesz i to że się roztaliście było najlepszym wyjściem z tej sytuacji...
Przebywaj jak najwiecej czasu ze znajomymi. Poznaj nowych ludzi. Zapisz się
na jakiś kurs... I cierpliwości... Uśmiechnij się :-)
3m sie cieplo
Jarek

1. Data: 2001-11-28 23:21:42

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie ból tylko twoja zawiść!!!

Przecież i tak Ci z nim było źle.

docent

1. Data: 2001-11-28 23:55:15

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?
>
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim

znajdz sobie innego a jak ci ma byc z nim zle to odrazu sobie znajdz jeszcze
innego
poza tym mozesz sobie przypominac te dobre rzeczy e?

1. Data: 2001-11-29 02:40:33

Od: "Jarek" <c...@b...eti.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżbyś nigdy nie był w tej sytuacj???
Użytkownik "docent" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> To nie ból tylko twoja zawiść!!!

Wygląda na to że nigdy nie byłeś w podobnej sytuacji...

> Przecież i tak Ci z nim było źle.

To nigdy nie jest takie jednoznaczne po głębokim zaangażowaniu
emocjonalnym...

1. Data: 2001-11-29 08:28:18

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak pozbyc sie bolu, ktory wywoluje widok jego i jej ?
>
> Juz nie mam sily na ten bol, a on caly czas powraca i nie daje sobie z nim

Imho powinnaś przeżyć tę gorycz rozstania a nie wypierać jej... ewentualne
szukanie przez Ciebie tzw. " zapominajek" to nie jest dobre wyjście, bo Ty
tak na dobrą sprawę nie zakończyłaś tamtej relacji. Nie zakończyłaś jej w
sobie... Pewne rzeczy trzeba przeżyć... to, że czas leczy rany to truizm,
ale ten czas trzeba przeżyć w sposób świadomy... to nie jest masochizm...
To, że On ma już inną - trudno - może relacja z Tobą nie była dla niego
czymś wyjątkowym, a może właśnie On traktuję tamtą dziewczynę jako odtrutkę
po Was... nie wiesz tego....
Spróbuj pomyśleć o rzeczach fajnych... nie masz takich? czy On stanowił
jedyny_sens_Twego_zycia? Jeśli łapiesz się na myśleniu o Was , o Nim w
ujęciu negatywnych emocji - bo jak piszesz "ma inną" to postaraj się zmienić
sposób myślenia - odwołuj się do fajnych rzeczy jakie były między Wami...
ale traktuj to jako przeszłośc... nabierz dystansu:) - wiem, że to nie
łatwe, ale... skuteczne i... dorosłe:). A tak OT: czy On "miał" Ciebie a Ty
Jego.... czy "byliście"? Wbrew pozorom to wcale nie jest to samo... pomyśl,
poczuj...:)) Wszystkiego najlepszego - trzym się ciepło!

Pozdrawiam, Eryk

Jak zbadać szybkość reakcji ??
Przekonywanie
Samobójstwo na serio