Re: Jak pozbyc sie krost, wagrow itp

Data: 2003-05-29 14:11:15
Temat: Re: Jak pozbyc sie krost, wagrow itp
Od: ISIA <i...@m...com.pl>

b...@p...onet.pl wrote:
> odpowiedz na dwa posty bo juz dzis spadam do gabinetu kosmetycznego do pracy, z
> jednej do drugiej, co do rogala : no koments:)))
> co do odpowiedzi, myślę ze jednak się mylisz, wiele osbo związanych wlaśnie z
> kosmetyką dermatologią tu zagląda, wiem bo pracuje w tej dziedzinie i wiem, ze
> wiele osob jednak poszukuje tu profesjonalnych porad, poza tym ja naprawde
> dopiero dzis sie wkurzyłam, hihih chyba się dziś nudzę w pracy(sekretarka) po
> południu kosmetyczka.uf:)))
> fajnie by było poczytać konkretne rady od czasu do czasu , chyba się rozumiemy
> [...]
Chyba jednak nie do konca sie rozumiemy, ale juz nie mam napedu, zeby
pisac kolejny raz.
W kazdym razie nie mam zbyt wysokiego mniemania o rozsadku osob, ktore
na grupach dyskusyjnych poszukuja _profesjonalnych_ porad...

Jesli zalezy ci bardzo, zeby twoje porady byly traktowane jako
profesjonalne moze podpisuj sie 'bea, kosmetyczka z X-letnim doswadczeniem'?

Pozdrawiam
ISIA, absolutnie niezawodowa poradniczka kosmetyczna ;-)