Re: Jak przechowujecie płyty DVD?

11. Data: 2016-01-09 21:25:59

Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czemóż to?!

> Bardzo mięciutkim?

A bo ja wiem. Jak taki delikatny, to chyba mięciutki.

> I ganiać z jakimś kabelkiem?

Czasem lepiej z małym kabelkiem i takim dyskiem przenośnym, niż z
większym kompem.

> No faktycznie, wtedy bardzo prawdopodobne,
> że wcześniej czy później uwali się na podłogę.

Ale za to nie trzeba przegrywać, jeśli chce się użyć w innych
okolicznościach przyrody.

> PS
> Przyszło mi teraz do głowy, że przenośny dysk twardy można zabezpieczyć
> przed utratą danych związaną z upadkiem wszywając go w puchatego misiaczka.
> Względnie kotka.

Lub w podusię. To już w ogóle będzie mięciutki.

Ewa

12. Data: 2016-01-09 21:41:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A bo ja wiem. Jak taki delikatny, to chyba mięciutki.

Nawet największy twardziel może objawić się delikatnym.

> Czasem lepiej z małym kabelkiem i takim dyskiem przenośnym,
> niż z większym kompem.

Dlaczego w ogóle ganiać z?

> Ale za to nie trzeba przegrywać, jeśli chce się użyć w innych
> okolicznościach przyrody.

No tak, ten klaser z krążkami jest w sam raz na wszelkie okoliczności
przyrody.

> Lub w podusię. To już w ogóle będzie mięciutki.

Lub. W każdym razie pomysł dobry, prawda?

Jarek

--
Mówisz w głowie się gotuje
W sercu rwie się i kotłuje

13. Data: 2016-01-09 21:59:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ten klaser z krążkami jest w sam raz na wszelkie okoliczności
> przyrody.

Powiem tak - gdybym miała ponad setkę płyt, z których to może kiedyś
skorzystam, a może nie, to wolałabym je przechować w takim klaserze, niż
każdą jedną kopiować na cokolwiek, wszystko jedno czy twardego czy
miękkiego. A i przy ewentualnej wymianie komputera nie ma dodatkowej roboty.
Oczywiście przyszłościowo myśląc, można sobie na bieżąco wszystko
kopiować gdzieś tam, ale ze starymi płytami tyle zachodu? Pfffiii

A tak poza tym, to ja nie jestem zbytnio uporządkowana pod tym względem.
A nawet wręcz przeciwnie.

> Lub. W każdym razie pomysł dobry, prawda?

Dobry. W razie czego można mu się nawet wypłakać.

Ewa

14. Data: 2016-01-09 22:13:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście przyszłościowo myśląc, można sobie na bieżąco wszystko
> kopiować gdzieś tam, ale ze starymi płytami tyle zachodu? Pfffiii

A powyżej której setki przestaje to być pfffiii?

> A tak poza tym, to ja nie jestem zbytnio uporządkowana pod tym względem.
> A nawet wręcz przeciwnie.

> Dobry. W razie czego można mu się nawet wypłakać.

Na piersi.
[poglądówki nie wrzucam, każdy sobie chyba może wyobrazić]

15. Data: 2016-01-09 22:22:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> skorzystam, a może nie, to wolałabym je przechować w takim klaserze,
> niż każdą jedną kopiować na cokolwiek, wszystko jedno czy twardego

To ja powiem odwrotnie -- gdybym ja chciał przenieść do klaserów
zawartość swoich twardych dysków (o których ktoś kiedyś w Usenecie
napisał, "że są jako te worki cygańskie", to by mi stu płyt nie
starczyło.

> A i przy ewentualnej wymianie komputera nie ma dodatkowej roboty.

Od czasu wyrażenia tamtej opinii wiele lat minęło. Zmieniłem też wiele
dysków i jeszcze więcej komputerów. Przesypywanie z worka do worka
dzieje się niemal bez udziału mojej świadomości.

> Oczywiście przyszłościowo myśląc, można sobie na bieżąco wszystko
> kopiować gdzieś tam, ale ze starymi płytami tyle zachodu? Pfffiii

Płyty DVD trafiły pod strzechy już po uszyciu moich worków. Więc dla
mnie to jest pfffiii i ogólnie zachód. Od zawsze sobie wszystko na
bieżąco kopiuję.

> A tak poza tym, to ja nie jestem zbytnio uporządkowana pod tym względem.
> A nawet wręcz przeciwnie.

Gdyby w Sevres mieli ustawić gablotę z wzorcem nieuporządkowania, to
bym chyba musiał w niej stanąć (nie wiem ile za takie stanie płacą,
więc nie składam na razie żadnych deklaracji).

> Dobry. W razie czego można mu się nawet wypłakać.

No to chociaż tu jesteśmy zgodni. Rzadko się zdarza, więc warto to uczcić.

Jarek

--
Cry me a river
Cry me a river

16. Data: 2016-01-09 22:29:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-09 22:22, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> zawartość swoich twardych dysków (o których ktoś kiedyś w Usenecie
> napisał, "że są jako te worki cygańskie", to by mi stu płyt nie

Pikuś. Pan Pikuś.

> Od czasu wyrażenia tamtej opinii wiele lat minęło. Zmieniłem też wiele
> dysków i jeszcze więcej komputerów. Przesypywanie z worka do worka
> dzieje się niemal bez udziału mojej świadomości.

Dopóki nie masz tych worków trzy naraz, jest ok.

> Płyty DVD trafiły pod strzechy już po uszyciu moich worków. Więc dla
> mnie to jest pfffiii i ogólnie zachód. Od zawsze sobie wszystko na
> bieżąco kopiuję.

Hm... a to na mnie narzekali (i na EFkę), że stenogramy poszemy... hłeh

> Gdyby w Sevres mieli ustawić gablotę z wzorcem nieuporządkowania, to
> bym chyba musiał w niej stanąć (nie wiem ile za takie stanie płacą,
> więc nie składam na razie żadnych deklaracji).

Mogę stać naprzeciw, będę Wasz blask odbijać.

17. Data: 2016-01-09 22:37:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2016 o 22:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-01-09 21:59, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A powyżej której setki przestaje to być pfffiii?

Może po pół litra? Wtedy odbyłoby się to poza moją świadomością.

> Na piersi.
> [poglądówki nie wrzucam, każdy sobie chyba może wyobrazić]

Może może.

Ewa

18. Data: 2016-01-09 22:41:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To ja powiem odwrotnie -- gdybym ja chciał przenieść do klaserów
> zawartość swoich twardych dysków

No ale tu rozpatrujemy inną sytuację. Przecież to chyba jasne, że nikt w
dzisiejszych czasach nikomu nie będzie proponował nagrywanie zawartości
dysków na płyty DVD.

> [...]
> bieżąco kopiuję.
> Gdyby w Sevres mieli ustawić gablotę z wzorcem nieuporządkowania, to

Nie wierzę. " Od zawsze sobie wszystko na bieżąco kopiuję" - toż to
systematyczność godna pozazdroszczenia!

> No to chociaż tu jesteśmy zgodni. Rzadko się zdarza, więc warto to uczcić.

Świętować można nawet co dzień. Choć to nie wszystkim się podoba.

Ewa

19. Data: 2016-01-09 22:43:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2016 o 22:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-01-09 22:22, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
>
> Hm... a to na mnie narzekali (i na EFkę), że stenogramy poszemy... hłeh

My mamy pojemne twarde dyski.

Ewa

20. Data: 2016-01-09 22:57:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Pikuś. Pan Pikuś.

Chyba mu jakoś inaczej było.

> Dopóki nie masz tych worków trzy naraz, jest ok.

Mam ze cztery. Co najmniej.

> Hm... a to na mnie narzekali (i na EFkę), że stenogramy poszemy... hłeh

A na kogo nie narzekali?

> Mogę stać naprzeciw, będę Wasz blask odbijać.

Pierwszy lepszy cieć by nas pogonił. Eksponaty mają stać i Wzbudzać.
Zaufanie. A nie pytlować bez przerwy o czym popadnie.

--
Jarek

Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
drukarka
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
ile w takie mrozy idzie wam gazu na ogrzewanie