Re: Jak przechowujecie płyty DVD?

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Date: Sat, 9 Jan 2016 22:22:20 +0100

Pani Ewa napisała:

> Powiem tak - gdybym miała ponad setkę płyt, z których to może kiedyś
> skorzystam, a może nie, to wolałabym je przechować w takim klaserze,
> niż każdą jedną kopiować na cokolwiek, wszystko jedno czy twardego
> czy miękkiego.

To ja powiem odwrotnie -- gdybym ja chciał przenieść do klaserów
zawartość swoich twardych dysków (o których ktoś kiedyś w Usenecie
napisał, "że są jako te worki cygańskie", to by mi stu płyt nie
starczyło.

> A i przy ewentualnej wymianie komputera nie ma dodatkowej roboty.

Od czasu wyrażenia tamtej opinii wiele lat minęło. Zmieniłem też wiele
dysków i jeszcze więcej komputerów. Przesypywanie z worka do worka
dzieje się niemal bez udziału mojej świadomości.

> Oczywiście przyszłościowo myśląc, można sobie na bieżąco wszystko
> kopiować gdzieś tam, ale ze starymi płytami tyle zachodu? Pfffiii

Płyty DVD trafiły pod strzechy już po uszyciu moich worków. Więc dla
mnie to jest pfffiii i ogólnie zachód. Od zawsze sobie wszystko na
bieżąco kopiuję.

> A tak poza tym, to ja nie jestem zbytnio uporządkowana pod tym względem.
> A nawet wręcz przeciwnie.

Gdyby w Sevres mieli ustawić gablotę z wzorcem nieuporządkowania, to
bym chyba musiał w niej stanąć (nie wiem ile za takie stanie płacą,
więc nie składam na razie żadnych deklaracji).

> Dobry. W razie czego można mu się nawet wypłakać.

No to chociaż tu jesteśmy zgodni. Rzadko się zdarza, więc warto to uczcić.

Jarek

--
Cry me a river
Cry me a river