Jak przetrwać z tesciowa

21. Data: 2002-10-30 08:38:35

Temat: Re: Jak przetrwaæ z tesciowa
Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz ( po 15 latach małużeństwa) okazało się , że na żone ( powinien się
> ze mna rozwieść) i na matke ( zabranie praw rodzicielskich- obowiązkowo)
> się nie nadaje.

Przepraszam, czegos nie rozumiem... dopiero po 15 latach zaczynasz myslec
jak wytrzymac z tesciową? 15 lat to chyba wystarczająco dużo czasu żeby
pomyśleć jak to zrobić żeby nie musieć mieszkać z nią "pod jednym dachem"...
chyba że Twojemu TZ jednak to odpowiada... a może i tobie odpowiadało? Ja
nie wytrzymałabym z rodzicami - ani jednymi ani drugimi - nawet miesiąca...
nie dlatego ze ich nie lubię, ale dlatego że dla mnie nasze zycie=nasz dom

Pa
Iwcia

22. Data: 2002-10-30 08:55:22

Temat: Odp: Jak przetrwa&aelig; z tesciowa
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apnt9d$6l3$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Milkaczekolada" <a...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:apm4et$df2$1@news.tpi.pl...

> Mam dwie teściowe:-)) Dostajesz żubrzyka na pocieszenie:-)))
> Sokrates

Dwie teściowe? Ale jedna to chyba była? No, chyba że jesteś bigamistą, ale
to prawnie zabronione :-))
A.

23. Data: 2002-10-30 09:01:57

Temat: Re: Jak przetrwa&aelig; z tesciowa
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Dwie teściowe?

Dwie:-))))

Ale jedna to chyba była?

Nie, jest:-)))

No, chyba że jesteś bigamistą, ale
> to prawnie zabronione :-))

Chciałbym być:-)))))))

Mam teściową, panią B. oraz moja matka jest również teściową
mojej żony i szwagierki:-))))).

Nie liczcie dzisiaj na moje poważne odpowiedzi:-))))
Sokrates

24. Data: 2002-10-30 09:11:15

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie liczcie dzisiaj na moje poważne odpowiedzi:-))))

A co, nie wieje i nie pada, czy cóś sie stanęło że biorytm masz
pozytywniejszy niz ostatnio?

pozdr.Joanna

25. Data: 2002-10-30 10:03:17

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apo7d4$cb4$...@n...tpi.pl...

> Mam teściową, panią B. oraz moja matka jest również teściową
> mojej żony i szwagierki:-))))).
>
> Nie liczcie dzisiaj na moje poważne odpowiedzi:-))))
> Sokrates

No wyłgałeś się tanim sumptem, ale jakbym chciała się czepnąć to Twoja druga
teściowa twoją teściową jednak nie jest hi, hi.
A.

26. Data: 2002-10-30 10:14:19

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> A co, nie wieje i nie pada, czy cóś sie stanęło że biorytm
masz
> pozytywniejszy niz ostatnio?

Oj, stało się, stało, ale jest to płaszczyzna ściśle
prywatna, więc będzie widać tylko skutki a nie przyczyny.
Mam nadzieję, że nie wyekspediujecie mnie na jakąś jajcarską
grupę, bo dobrze mi z wami. Obiecuję zachować powagę, gdy
będzie ku temu potrzeba:-)))
Sokrates

27. Data: 2002-10-30 10:19:37

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieję, że nie wyekspediujecie mnie na jakąś jajcarską
> grupę, bo dobrze mi z wami. Obiecuję zachować powagę, gdy

poprosimy o pozostanie i częstsze doładowywanie reszty pozytywną energią,
powaga ostatnio cós mniej poszukiwana niż dobry humor i pozytywne
nastawienie do świata ....

pozdr.Joanna

28. Data: 2002-10-30 10:48:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... i pozytywne
> nastawienie do świata ....

A przede wszystkim do ludzi
Sokrates

29. Data: 2002-10-30 10:52:54

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A przede wszystkim do ludzi
> Sokrates

aktualnie potrzebuję doładowania w kwestii pozytywnego nastawienia do
świata, ludzie później

pozdr.Joanna

30. Data: 2002-10-30 10:54:19

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Milkaczekolada" <a...@w...pl>
wrote in message news:apo4ih$osr$1@news.tpi.pl...
> [...]
> A wogóle to kłamie, kręce , nie szanuje męża , wręcz olewam go, powinnam
> kategorycznie zrezygnować z pracy bo napewno go zdradzam.

Chyba potraktuję Twój list jako przestrogę, bo nasze 3-letnie małżeństwo
właśnie stoi na zakręcie, wydaje mi się, że głównie z powodu teściowej.
Mój mąż też był/jest rozpieszczanym jedynakiem. Gdy ostatnio
zaproponowałam mu, żeby dla ratowania naszego związku przestać się
widywać przez miesiąc-dwa z teściami, to mi odpowiedział, ze nigdy
nie odwróci się od rodziców, tak jakbym kiedykolwiek tego od niego
żądała :-/ Czasem się boję, że jak teraz nie podejmiemy radykalnych
środków, to za kilka-kilkanaście lat obudzę się z reką w nocniku...

Pozdrawiam
Sylwia

basen
cześć wszystkim