cześć wszystkim

1. Data: 2002-10-28 20:44:27

Temat: cześć wszystkim
Od: "katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałabym się przyłączyć więc najpierw się przedstawię: mam na imię Kaśka,
moja rodzinka to mąż Marcin i córcia (21 miesięcy) Basia. pozdrawiam
wszystkich grupowiczów!

2. Data: 2002-10-30 06:12:04

Temat: Re: cześć wszystkim
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:apk7iq$fnj$1@news2.tpi.pl...
> [...]
mam na imię Kaśka,
> moja rodzinka to mąż Marcin i córcia (21 miesięcy) Basia.

Zwykle kilka osób odpowiada na przywitanie, więc pozwolę
sobie pierwszemu powitać cię bardzo serdecznie na naszej
grupie i życzyć owocnych, nie koniecznie burzliwych dyskusji
o sprawach dotyczących tematyki rodzinnej. Mam nadzieję, że
udział w niej przyniesie tobie ciekawe spostrzeżenia oraz
podda refleksji różne rodzinne sytuacje,dzięki którym
będziesz mogła choć w jakimś stopniu ustrzec waszą rodzinę
przed różnymi, ewentualnymi zawiłościami wzajemnych
stosunków oraz wynieść naukę jak je omijać lub z nich
wychodzić. Pozdrawiam wzajemnie. W imieniu grupy proszę o
pisanie odpowiedzi pod postami, na które odpowiadasz i
pozostawianie tylko tych ich fragmentów, do których odnoszą
się twoje odpowiedzi.
Sokrates

komplement
Świadomy obywatel
Opieka nad starsza osoba
zmiana charakteru dziewczyny w małżeństwie
Propozycja zarobku dla dziewczyny...