Re: Jak sie czasy zmienily

Data: 2020-05-22 14:01:06
Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 18.05.2020 o 13:46, Sylvio Balconetti pisze:

> Takie to czasy, ze w polskich grupach i forach uczestnicy zaczepiaja o
> tzw. tematy polityczne (choc wczesniej zapytalbym o to, co to jest
> wlasciwie "polityka"?). Zjezdzanie z tematu i jazda w mysl zasady
> "gram w to, w co wygrywam" to jest prawie normalne. Jedna z dewiacji
> internetowych opisuje tez "prawo Godwina" mowiace, ze w dyskusji w
> internecie predzej lub pozniej pojawi sie Adolf H. (reductio ad
> Hitlerum).
>
> Co do rozroznien psychiatria - psychologia to rzecz jest plynna,
> szczegolnie w codziennym zyciu. Psychiatrzy sa lekarzami, a
> [...]

Problem w tym że te trolle o zabarwieniu politycznym to żadni
dyskutanci, oni nie egzystują w Usenecie dla dyskusji. Oni są po to aby
agitować za całym tym gnojstwem,. Jedyna reakcja takich w kwestiach
dyskusji to o ile będziesz miał szczęście to cię zwyzywa. Zajrzyj na
Politykę albo Pręgierz, tam już praktycznie nie dyskusje a wygłaszane
manifesty ku chwale POPISPSLSLD.

Teoretycznie, tylko teoretycznie dobre pole. Teoretycznie to powinno być
dobre miejsce do wyrzucenia tego wszystkiego co leży na wątrobie, czyli
swoje wizje, uwagi, zastrzeżenia, pochwały itditp, tymczasem odnoszę
wrażenie że na tych forach ludzie są jeszcze bardziej skryci niż w realu.