Re: Jak sie modlicie?

41. Data: 2008-12-14 06:31:04

Temat: Re: Jak sie modlicie?
Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> A tym, którzy umierają w kwiecie wieku, już nie?
> :->
Oczywista oczywistość.:)
> Jest takich sporo na cmentarzu, co mają na grobie wypisane 20 lat a może
> mniej :->
> Myślisz, że w młodym wieku nie warto robić bilansu przezytego czasu?
Ludzie w każdym wieku oglądają się za siebie. Młodzi z wyciągniętych
wniosków mają znaczną szansę uczynić pożytek, starzy - znacznie mniejszą.

> Na pewno. Ale co z młodymi, którzy odchodzą? - jakoś tak skupiasz się tylko
> na starości...
..bo to mnie interesuje. A może warto stworzyć trochę przeciwwagi dla
młokosów? :)

42. Data: 2008-12-14 09:37:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:gi0vmv$3br$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> ocenia swoje życie jako sensowne. Nie trzeba tłumaczyć, jak pozytywnie
> wpływa to na jakoś starzenia się i późnej starości.

Ale ono nie ma nic wspolengo ze staroscia czy umieraniem. Chyba Ikselka juz
pisala, ze chodzi o nasza stadnosc. Czlowiek to nie tygrys, ani mis polarny,
raczej malpa, moze byc tez wilk.

43. Data: 2008-12-14 12:40:30

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Ale ono nie ma nic wspolengo ze staroscia czy umieraniem. Chyba Ikselka
juz
> pisala, ze chodzi o nasza stadnosc.
Umieranie, łącznie z pochówkiem, to fakty społeczne bardzo silnie
zideologizowane, a to że naginam temat do swoich zainteresowań - jak mi się
wydaje - nie powinno nikomu przeszkadzać. Bo i w czym?

44. Data: 2008-12-14 12:43:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:gi2uru$g6f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> się
> wydaje - nie powinno nikomu przeszkadzać. Bo i w czym?

Zawsze mozesz probowac, ale czasem moze byc trudno Ci nagiac cos, czego nie
jestes autorem.

45. Data: 2008-12-14 15:27:56

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> Zawsze mozesz probowac, ale czasem moze byc trudno Ci nagiac cos, czego
nie
> jestes autorem.
Kwestia autorstwa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia.:) Mam swój
specyficzny sposób korzystania z mądrości PSP i nie zamierzam z niego
rezygnować, jak długo będzie efektywny. Latami śledziłam meandrowanie wątków
bądź sama nadawałam im bieg. Co się nauczę, to moje.:)

46. Data: 2008-12-14 15:57:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:gi38ls$sq4$1@inews.gazeta.pl...
> Ghost <g...@e...pl> napisał(a):
>

>Co się nauczę, to moje.:)

W ten sposob raczej nic.

47. Data: 2008-12-14 16:59:14

Od: "Fryderyk Niemociński" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> W ten sposob raczej nic.
Moja metoda, moje rezultaty.:)))

48. Data: 2008-12-14 23:02:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości
> Nie, nie, kłamiesz.

> Klasycznym twoim włączeniem się o jakie pytałem było to co pokazałeś
> odpisując na moje posty w temacie o homos, czyli personalnie adresowane
> pomyje bez chęci dyskusji, i bez cienia merytoryzmu.
> Powtórzyłeś to później wielokrotnie m.in. w temacie o zakazie aborcji
> (chore, pozbawione sensu i logiki wejście), o internecie i Hitlerze
> (ocipiałe,
> chore insynuacje + zero argumentów) itd.

> Wygląda to tak, jakbyś starał się zwrócić tylko na siebie moją uwagę.
> Jak jakiś błazen.

Nawet jeśli tak jest, to co to ma wspólnego z błaznowaniem? Może masz zbyt
wysokie mniemanie o sobie, które Cię przerasta?

> Chodziło mi o to czy poza chęcią błazeńskich popisów jest w tym jakiś
> inny (~głębszy?) sens...?
> Jak nie dasz rady to nie odpowiadaj.

> BTW debilne ściemnianie w stylu XLi daruj sobie i pozostaw je raczej
> idiotom równym sobie.
> Powaga. ;)

Odbieraj sobie to, jak chcesz. Na nic więcej widocznie Cię nie stać. Nie
moje to zmartwienie.

michał

49. Data: 2008-12-14 23:15:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zgoda: NIC, ale gdyby nie chodziło o grupę dyskusyjną.

Na grupie dyskusyjnej takie zachowanie jakie prezentujesz
to jednak jedna wielka błazenada.

--
CB

"michal" <6...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gi439q$5lc$1@inews.gazeta.pl:

50. Data: 2008-12-14 23:22:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> OK, michal, inaczej: wskaż mi jedną dyskusję, w której włączyłeś się
> i _dyskutowałeś_ bez udziału "argumentów" klasy ad-persona.
> Jedną jedyną, niekoniecznie z moim udziałem.

Ty chyba do reszty zgłupiałeś! Miałbym grzebać w archiwach i jeszcze raz
cytować Ci moje teksty? Analizuj sobie to archiwum do woli, skoro Cię to
tak mierzi. I wyciągaj wnioski takie, jakie jesteś zdolny z siebie
wydobyć!
Już jeden bardzo interesujący wyciągnąłeś: że jesteś atrakcyjny. Reszta
wniosków, to standard: Kto ma inne zdanie od Twojego, to znaczy, że mówi
nie na temat albo musi być błaznem, idiotą, debilem. Ok? :)

michał

Moja osobowość :-)
Trochę...
DO KIDNAPERKI