Jak się nazywa/czego szukać - adapter gniazdka prądowego?

1. Data: 2010-09-02 14:12:35

Temat: Jak się nazywa/czego szukać - adapter gniazdka prądowego?
Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

hej
szukam pod różnymi hasłami na ceneo i allegro i jakoś nie mogę znaleźć -
chodzi mi o taką przejściówkę do gniazdek amerykańskich by móc w nią
wetknąć polską wtyczkę.
zakładam, że urządzenie które chcę podłączyć będzie działało na 110v
(samo sobie rozpozna napięcie), więc tylko potrzebuję coś co mi zmieni
"format" wtyczki.

jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

2. Data: 2010-09-02 14:35:40

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "hubert depesz lubaczewski", poprawił mikrofon, rozwarł
paszczę i ryknął:

> jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

W większości sklepików z elektroniką, czyli tam gdzie można kupić
wszelkiego autoramentu przełączniki, kable, akumulatorki, cynę w większych
rolkach itp.
Jak opiszesz tak jak w poście to od razu będą wiedzieć o co biega, to
pierdułka i kupując przez sieć więcej byś za przesyłkę niż za przejściówkę
zapłacił.

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

3. Data: 2010-09-02 15:29:22

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał(a):

> [...]
>zakładam, że urządzenie które chcę podłączyć będzie działało na 110v
>(samo sobie rozpozna napięcie), więc tylko potrzebuję coś co mi zmieni

Prosze bardzo
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prz
ej%C5%9Bci%C3%B3wka+usa

4. Data: 2010-09-02 16:24:18

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-09-02, Przesmiewca <p...@v...com.pl> wrote:

> Prosze bardzo
> http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=prz
ej%C5%9Bci%C3%B3wka+usa

eh. nie wiem jak to zrobiłem, że mi nie znajdowało. dzięki.

depesz

5. Data: 2010-09-02 18:09:20

Temat: Re: Jak siÄ? nazywa/czego szukaÄ? - adapter gniazdka prÄ?dowego?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> wrote in message
> [...]
> "format" wtyczki.
>
> jak to się nazywa? gdzie takie cos znajdę?

Nie wszystkie urządzenia same dopasują się do 110V, a takie napięcie
jest w większości sieci USA. I wtedy potrzebny jest autotranformator, gdy
większa moc podłączanego urządzenia tym większy. Wtyczka to problem
najmniejszy. Sa zestawy turystyczne, wtyczki - przejściówki, prawie na cały
świat. Ale nie konwertują napięcia ani częstotliwości sieci.

6. Data: 2010-09-02 19:08:04

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>najmniejszy. Sa zestawy turystyczne, wtyczki - przejściówki, prawie na cały
>świat. Ale nie konwertują napięcia ani częstotliwości sieci.

To prawda, ale teraz wiekszosc zasilaczy do urzadzen jest 110/230 (glownie te
na rynek USA), wiec zazwyczaj nie potrzeba transformatora.

7. Data: 2010-09-03 10:17:28

Od: "zs" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To prawda, ale teraz wiekszosc zasilaczy do urzadzen jest 110/230 (glownie
> te
> na rynek USA), wiec zazwyczaj nie potrzeba transformatora.

Niestety nie wszystkie. PS3 tylko 110V i w dodatku 280W

8. Data: 2010-09-03 15:03:21

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Automat do chleba - jaki i jak wybrać?
Pralka w garderobie
Praka Polara ładowana od góry - czy Wam hałasuje
Klimatyzacja i problemy
wars schnell an geld , highscore gewinnen , online leicht geld , geld verdienen , im internet geld zu verdienen , geld im internet , geld verdienen hamburg , wie kann ich im internet geld verdienen , * * * +++ SOFORT GEWINN +++ REICH WERDEN +++ *