Jak sie odwdzięczyć ?

11. Data: 2002-12-15 13:19:28

Temat: Re: Jak sie odwdzięczyć ?
Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

111 <c...@c...waw.pl> napisał(a) :

> Chyba ktoś nie umie pisać...

A fakt, iż inicjatorka wątku zrobiła kilka literówek upoważnia Cię
do pisania idiotyzmów i to w dodatku nad cytatem?

Olka(ubawiona)
--
**/|_/|*********************************************
***********

12. Data: 2002-12-15 13:40:31

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia nie, 15 gru 2002 o 13:07 GMT 111 napisał(a):

> Chyba ktoś nie umie pisać...
>
> Użytkownik Alex Jańczak <o...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:athinj$1hl$...@n...tpi.pl...

A ty umiesz pisac...?
Tez nie i domysl sie dlaczego.

BTW bledow ortograficznych sie nie wypomina, kazdemu sie zdaza w
szczegolnosci gdy chce szybko odpisac co jest zrozumiale, szczegolnie gdy
korzysta sie z modemu.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......
Mieć w domu 16-latka i nie zwariować ;-))
Propozycja nowej grupy