Re: Jak sie pozbyc szerszeni?

Data: 2003-08-22 10:55:34
Temat: Re: Jak sie pozbyc szerszeni?
Od: JohnZ <j...@w...pl>

No wiec...
Miałem na działce u siebie w ogrodzie 2 gniazda szerszeni w drzewach.
Zadzwonulismy na straz pozarna i przyjechała pod wieczór.
Przywiezli taki preparat i popsikali do drzew.
W jednym sie udalo wytruc (chociaz nie wolno ;) a w drugim nie.
Zauwazlismy ze nie wytruly sie dopiero na 2 dzien.
Srodek podobno nie dziala odrazu tylko do 4 dni.
A wiec przeczekalismy te 4 dni i nadal w drzewie byly.
No wiec zadzwonilem do strazakow i powiedzieli ze przyjada ale bede
musial miec ter preparat. Preparat koszruje ok .10 zł to jest taka
biała zawiesina i nazywa sie chyba Altec czy jakos tak.
Przyjechali popsikali i pojechali a szerszeni juz nie mam.

Jedna moja rada kup ten preparat zadzwon do nich a oni napewno przyjada.
Pozdr.