Re: Jak sie pozbylam cellulitu

Data: 2002-12-04 15:15:30
Temat: Re: Jak sie pozbylam cellulitu
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
news:asl4pj$24$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "katarzynKa" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tego nie mozna nazwac objadaniem sie.
> W Vedze i w Momo.
> Vege lubie, ale Momo jest zbyt restrykcyjne jak dla mnie i bardzo tam
> cierpialam:)
Ja wege mam pod nosem ale nie przepadam za ich przyprawami. tak naprawde
wszystko smakuje podobnie chociaz czesto z ich jedzonka korzystam.
Ale ostatnio odkrylam jedna pizzerke (prawdziwa wloska) ktora dowozi swoje
rzeczy i miedzy innymi salatki.
Oj.. jakie oni salatki maja.... az mnie skreca na mysl o nich.. ....
Moja ulubiona to swieze pomidory z biala mozarella , oliwkami i swieza
bazylia zalane oliwa z oliwek. A do tego dodaja taki pyszne..hmm.... kawalki
pieczywa (pizzowego) lekko czosnkowe , jeszcze cieple i chrupiace i wogole
the best hehehe
Kropelka