Jak sobie radzicie z trollami?

51. Data: 2018-02-20 17:47:17

Temat: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Piotr. Ta jedna idea to jest wspólne zainteresowanie i wymiana poglądów. Taki klub,
tyle że wirtualny. A co do tego że nikt nie reaguje, to uważam że gdyby troll
przeczytał kilka czy kilkanaście grzecznych spierdalaj pod swoją wypowiedzią to może
by poczuł ten ostracyzm środowiska.

52. Data: 2018-02-20 17:57:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Tu się zgodzę. Moderacja może być prowadzona w sposób "pomagam o chronię"
> lub też w sposób milicyjny, czyli trzymam wszystko za mordę.

Stalin też ,,chronił".

> Dziwne jedynie że ktoś popiera z jednej strony najbardziej totalitarne
> rządy od czasu wprowadzenia demokracji

Kto i kiedy ją ,,wprowadził"?
Chyba Ci się demokracja z ,,robtacochceta" pomyliła.
W wersji POwskiej była to demoKRADZja.

> w Polsce a z drugiej nazywa walkę ze zwykłym lub inteligentnym chamstwem
> cenzurą. Dla mnie to jest manipulacja i to niezbyt inteligentna.

Dziwne, że ktoś, kto szumnie deklaruje poglądy demokratyczne i chciałby się
określać jako tzw. otwarty na inność - chce równocześnie wprowadzać
pospolitą lub inteligentną cenzurę (moderację) oraz racjonować ludziom
prawo do swobodnego uczestnictwa w dyskusjach. Ba, robi to w imię bliżej
nieokreślonej i przez nikogo nie zamawianej ,,ochrony", w imię
reprezentowanych (rzekomo) przez siebie idei antytotalitarnych. I robi to
wszystko tylko z tego powodu, że czyjeś wypowiedzi odbiegają od ustalonego
ODGÓRNIE tematu!

Zamiast ich po prostu NIE CZYTAĆ!

--
XL

53. Data: 2018-02-20 18:00:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> że gdyby troll przeczytał kilka czy kilkanaście grzecznych spierdalaj pod
> swoją wypowiedzią to może by poczuł ten ostracyzm środowiska.

No. To spierdalaj.
Czujesz?

--
XL

54. Data: 2018-02-20 18:24:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-20 o 16:47, XL pisze:

> Przykro mi, że stałeś się wierzący. Naprawdę mi przykro.

Przykro ci, że znowu nie zrozumiałaś?
Powinno.

> Odpis...l się od PiS -

Natychmiast, gdy on się odpis...li ode mnie.

> twoje polityczne antypatie cię ograniczyły do
> pospolitego pyskacza z jarmarku.

Wzajemnie.
Co tam ostatnio pisałaś o po?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2018-02-20 18:57:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-20 o 17:47, z...@g...com pisze:
> Piotr. Ta jedna idea to jest wspólne zainteresowanie i wymiana poglądów.

Zgoda. Tyle, że to utopia. (Dlatego właśnie wymyślono fora dyskusyjne...)
Nie da się nie wpuścić na grupę kogoś, kto będzie miał inne
zainteresowania. Albo tylko takich, którzy chcą się wymienić poglądami.
To nie to narzędzie (w sensie grupy dyskusyjnej).
Znaczy się da, ale moderowana grupa dyskusyjna, to nic innego jak forum
dyskusyjne. Tylko szata graficzna inna.

Kto miałby o tym decydować na (z definicji) otwartej grupie? Jakiś
jedynie słuszny i prawdziwie obiektywny test rozstrzygający, czy ktoś ma
zbieżne zainteresowania czy nie ma?
A wymiana poglądów? Ludzie to nie roboty, Mają swoje humory (chyba
ludzie mają prawo do lepszego czy gorszego dnia? Czy nie?
Co zrobisz gdy zamiast wymiany poglądów, ktoś się pożali na grupie bo mu
zdechł kanarek? Zrobisz jakiś limit czy licznik "wtop" zależnych od
stażu na grupie?

> Taki klub, tyle że wirtualny.

Już wymyślono fora dyskusyjne.
Zakładasz forum i rządzisz :) Używasz narzędzia, który spełnia Twoje
oczekiwania i tyle.

> A co do tego że nikt nie reaguje, to uważam że gdyby troll przeczytał kilka czy
kilkanaście grzecznych spierdalaj pod swoją wypowiedzią to może by poczuł ten
ostracyzm środowiska.

I na początku tak było. Kiedyś nawet trolle miały jakieś szczątkowe
poczucie przyzwoitości i wstydu. Dopiero się uczyły.
Internet się zmienia, trolle zmutowały, wyhodowały grubą skórę (kosztem
neuronów) i grzeczne spierdalaj straciło moc sprawczą.

Pozdrawiam
Piotr

56. Data: 2018-02-20 18:59:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-20 o 18:00, XL pisze:

> No. To spierdalaj.

No i uderzył w stół...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2018-02-20 19:12:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No i uderzył w stół...

Dostał to, co postulował. O co chodzi?
Że za mało? - bo postulował kilka lub kilkanaście. Powtórzyć?

--
XL

58. Data: 2018-02-20 19:12:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL. Nic nie zrozumiałaś. W założonym tu wątku szukam odpowiedzi jak pozbyć się
trolli. Używanie przez trolli spierdalaj w stosunku do kulturalnych użytkowników to
domena trolli.

59. Data: 2018-02-20 19:18:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> XL. Nic nie zrozumiałaś. W założonym tu wątku szukam odpowiedzi jak
> pozbyć się trolli. Używanie przez trolli spierdalaj w stosunku do
> kulturalnych użytkowników to domena trolli.

Nie rozumiesz. Włażenie do otwartej grupy dyskusyjnej z niezamówionym
postulatem jej moderowania - przy zerowej własnej aktywności merytorycznej
w tej grupie - jest domeną trolli.
Dostałeś, trollu, to, co postulowałeś.

--
XL

60. Data: 2018-02-20 19:25:41

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ależ skąd. Jestem kimś kto chciał się spytać fachowców jak sobie poradzić u źródła ze
zjawiskiem nazywanym dawniej chamstwem. Z przykrością stwierdzam że twoje wypowiedzi
XL nie są od samego początku przyjazne. Mass szczęście nie wszyscy tutaj są tacy jak
Ty. Nie musisz swoich frustracji przelewać na mnie. Tak w imię pewnych powszechnie
przyjętych zasad.

La vera Italia!
Chora na mężczyzn.
Niewinni Żydzi ?