Re: Jak to jest?

Data: 2002-07-24 15:33:54
Temat: Re: Jak to jest?
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net>

Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:

> Cicho, blizniaczko :)))
Tak jest, bliźniaczko starsza ;-)

> Moj tez w znakomitej wiekszosci byl maskujacy i dodawal mi sporo
> kilogramow, jak i tak ich mialam za duzo :>
Z moim było gorzej: zachowałam styl maskujący już po zrzuceniu nadmiarów,
czyli wyglądałam nadal jak dobrze ubrane nieco-zbyt-pulchne dziewczątko, a nie
na już-całkiem-szczupłe :->

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *