Jak to jest??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

131. Data: 2013-07-18 10:29:48

Temat: Re: Jak to jest??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 09:06, u2 pisze:

> xelka nie robi nic niezgodnego z prawem, jest czysta jak lza.

A z czasem ta czystość wyglądać może naprawdę łzawo:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13859583,79_9_ml
n_euro_kary_za_bledy_w_systemie_doplat_dla.html

Ewa

132. Data: 2013-07-18 10:32:38

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 10:17, Chiron pisze:

> No to jadąc w tej tonacji:
> jak inteligentna osoba może w ogóle tak myśleć? System pomyślany jako
> coś, co ma zmanipulować i zniewolić ludzi (komunizm)- dający większą
> władzę rządzącym niż mieli w czasach niewolnictwa- uznać, że ma piękne
> założenia? Podobnie z UE- pomyslaną jako narzędzie niemieckiego
> imperializmu- wymyśloną aby zbudować niemiecką hegemonię w Europie-
> uznać za coś fajnego, do czego ci podludzie Grecy nie dorośli?
> Tak, wiem- zwiewam:-)

otoz to, 'uczciwa' praca w komunie czy pod niemieckim butem jest
niemozliwa, dlatego ludzie uciekaja w szara strefe, albo w ogole
uciekaja z zielonej wyspy pinokia i gargamela ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?&v=Pj-6XFbbesI

133. Data: 2013-07-18 10:55:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś, co ma zmanipulować i zniewolić ludzi (komunizm)- dający większą
> władzę rządzącym niż mieli w czasach niewolnictwa- uznać, że ma piękne

Byli inteligentniejsi, którzy wierzyli.
A ja - cóż - gdzie wyczytałeś, że wierzyłam?

Ewa

134. Data: 2013-07-18 11:01:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Byli inteligentniejsi, którzy wierzyli.
Chcieli_wierzyć- mieli w tym interes.

> A ja - cóż - gdzie wyczytałeś, że wierzyłam?

"No to jadąc w tej tonacji:"

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

135. Data: 2013-07-18 11:24:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 11:01, Chiron pisze:

> "No to jadąc w tej tonacji:"

Aaa, czyli u siebie. :)

Ewa

136. Data: 2013-07-18 11:36:42

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 10:55, FEniks pisze:
> Byli inteligentniejsi, którzy wierzyli.
> A ja - cóż - gdzie wyczytałeś, że wierzyłam?

napisalas, ze komunizm mial piekne zalozenia.

btw a jakiez to zalozenia komunizmu ci sie tak spodobaly ? walka klas ?
wladza proletariatu ? urawnilowka ?
--
http://www.youtube.com/watch?&v=Pj-6XFbbesI

137. Data: 2013-07-18 11:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:00:22 +0200, FEniks napisał(a):

> No i m.in. dlatego głosowałam przeciwko wejściu do UE.

Ja TEŻ. Tłumaczyłam już zajadłej Paulince, że skoro jednak mnie zmuszono do
życia w niej, to działam na SWOJĄ korzyść, nie Unii.

> [...]
>
> Dziwię się tylko, bo z Twoją inteligencją i ilością wolnego czasu
> mogłabyś uczciwiej zarobić na te gino rossi czy inne ryłki.

Nic nie możesz zarzucić mojej uczciwości - wszystko mam na tip-top zgodnie
z przepisamu Unijnymi i polskimi. Taką wypowiedzią oskarżasz o nieuczciwość
całe polskie rolnictwo.
Chyba nie chcesz powiedzieć, że wchodząc do Unii Polacy zamienili się
gremialnie w złodziei? - Ty TEŻ korzystasz.
33333-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

138. Data: 2013-07-18 11:59:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:06:37 +0200, u2 napisał(a):

> xelka nie robi nic niezgodnego z prawem, jest czysta jak lza.

Tak uważam i tak jest. Zmuszono mnie do życia wbrew temu, na co głosowałam,
dlaczego mam się biczować zamiast korzystać z tego, do czego mnie zmuszono.

139. Data: 2013-07-18 11:59:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:21:07 +0200, FEniks napisał(a):

> No wiem, wiem. Ale to słona łza, niestety.

Widzę że jedynie dla Ciebie.

140. Data: 2013-07-18 11:59:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 10:32, u2 pisze:

> otoz to, 'uczciwa' praca w komunie czy pod niemieckim butem jest
> niemozliwa, dlatego ludzie uciekaja w szara strefe, albo w ogole
> uciekaja z zielonej wyspy pinokia i gargamela ...-;)

Swoją ewentualną uczciwość uzależniasz od aktualnej polityki rządzących?
Czyli jak Kaczyński dojdzie do władzy, Ty wyłonisz się z szarej strefy?

Ewa

Ortodoksi żydowscy przeciwko Izraelowi?! WOW!
Kowalem swego losu...
Ludobójstwo na Wołyniu! Nie czystka!
Mamy nowy kontynent
Jedyna prawda