Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)

Data: 2004-09-21 18:08:32
Temat: Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.16.50, na pl.rec.ogrody, Kronopio
napisał(a):

Po pierwsze badziewne posty piszesz. Bez zabarwienia pejoratywnego. ;P :)

> Badziewie dla mnie nie ma zabarwienia pejoratywnego , to raczej taka
> pieszczotliwie-obronna nazwa na ukochaną zieleń.

Teraz już będę wiedział.

> Przecież nie będę kwiatuskami operować sepleniąc ze wzruszenia, by mnie
> wzdragało.

Mnie na pewno też. Wady wymowy wygadanych kobiet są okropne. :)

<ciach>

> Nie czepiam się sygnaturki tylko do niej nawiązuję jako fanatyk
> roślinności wszelakiej i głownie roślinnością zainteresowany.

Myślałem, że kobietą jesteś, ale tu widzę wszystko możliwe. ;)

> Co nie wyklucza wątków pobocznych , czyli zainteresowań nie związanych z
> tymiż.

Pewnie dlatego śledzisz ten wątek.

> Tak gwoli wyjaśnienia.Po co zamieszczać cudze teksty w sygnaturce ,na
> dodatek takie z którymi się możesz nie zgadzać?

Bo kontrowersyjne i mi się podobają. Nie muszę się z nimi zgadzać w 100%.

> Wydawało mi się , że zamieszcza się raczej tekst którego sam nie
> wymyśliłeś , ale który jest wyrażeniem , bardzo dokładnym , tego co sam
> myślisz.

Tak być może, ale nie musi.

> I jak rany , nie nazywaj mnie Tereską.
> Ja ma uczulenie akurat na to zdrobnienie.
> Brrrr.

Dobrze Tereniu. :)

*Habeck*
- Schutzbach