Jak to jest z tym grabieniem trawnika po koszeniu?

81. Data: 2007-06-13 17:35:11

Temat: Re: Jak to jest z tym grabieniem trawnika po koszeniu?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

r...@s...net wrote:

> W tej Indianie to albo ludzie maja bardzo czule nosy albo uzywaja
> jakies nieznane w Illinois nawozy.

Ciekawe. Tutaj śmierdzi to jak diabli.

> Cierpisz Michale na Chemofobie ale to nie powod na uprawianie
> demagogi.

To nie demagogia, tylko po prostu śmierdzi.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

82. Data: 2007-06-13 19:02:35

Temat: Re: Jak to jest z tym ...? OT
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@s...net napisał(a):

> Ja kocham drzewa krzewy i kwiaty ale...

... nie lubisz przecinków. Wiesz, że składanie tekstów też się rządzi? :-)

--
richo

83. Data: 2007-06-13 19:29:53

Od: r...@s...net szukaj wiadomości tego autora

> ... nie lubisz przecinków. Wiesz, że składanie tekstów też się rządzi? :-)
>
> --
> richo

Ani lubie ani nie lubie po prostu zapominam.
Lubisz sie czepiac... :-)))

Pszepraszam, za, blendy, w moim, ojtrzystym, jezyku, i prosze,
wybatrzyc, mi, je, ja, z polskiego, mialem, zafsze, truje, na szynah,
a po, cfierc, wietrznym, pobycie, na obtrzyznie, jest, jeszcze, gozej.

:-)))

Pozdrowienia,
JanuszB

84. Data: 2007-06-13 20:42:00

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@s...net napisał(a):

> Ani lubie ani nie lubie po prostu zapominam.
> Lubisz sie czepiac... :-)))

Przecinków? Nie lubię, mam to we krwi ;-)

--
richo

85. Data: 2007-06-14 06:30:13

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan_jr wrote:

> No i tu Cię mam!!! Wpadłaś we własne sidła!!!
> Przecież powszechnie wiadomo, a oczy otwiera ludziom nie byle kto,
> ale osoba z piątego _poziomu ogrodnictwa_ wg Twojej klasyfikacji,
> że teoria ewolucji nie znajduje poparcia w obserwacji.

Ewolucja ludzkich upodobań? :O Jest widoczna gołym okiem i to nie
tylko na przykładzie ogrodu. Najłatwiej ją zaobserwować w sposobie
ubierania się :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

86. Data: 2007-06-14 21:44:21

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.LNX.4.64.0706131207020.17939@dimed.uhc.com
.pl...

> Czy to jest normalna sprawa i czy
> udaje sie utrzymac taka soczysta zielen jak w przypadku koszenia na
5 cm?

> Pozdr.
>
> D.P.

Da sie:
http://www.autopunkt24.pl/trawa/index.html

Pozdrawiam archiwalnie

87. Data: 2007-06-14 21:51:33

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w
wiadomości news:466fa188$1@news.home.net.pl...
Basia Kulesz wrote:
(...)
> I każdy ma prawo do swojego zdania i _wyrażania_ go.

Tak odnośnie gustów - zobacz jaki piękny dywan :)
http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Krycha&sid=1

I to jest jeden z piękniejszych _trawników_

Pozdrawiam
skryba

88. Data: 2007-06-14 21:58:29

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:466fe2fa$0$30657$4c368faf@roadrunner.com Michal
> Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> PS Gdy chcę zobaczyć łąkę pachnącą miętą i tatarakiem po prostu
wychodzę z
> ogrodu. Mam ją tuż za ogrodzeniem a obok kilkaset hektarów stawów.
:-)

Stawów nie mam.
Żabie oczko wyschło, ale tatarak i trzcina rośnie na działeczce.
Mięty tez nie brakuje.

Pozdrawiam krajobrazowo

89. Data: 2007-06-15 06:32:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

90. Data: 2007-06-15 06:47:56

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba wrote:

> Tak odnośnie gustów - zobacz jaki piękny dywan :)
> http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Krycha&sid=1
>
> I to jest jeden z piękniejszych _trawników_

:) I kosić nie trzeba.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Rozmnażanie irgii
Jakie to róże?
Zakładanie trawnika a wapno czy dolomit ?
co z tują obsikiwana przez psa?
Nasiona traw - jakie ?