Jak to się nazywa??

11. Data: 2005-12-20 16:02:44

Temat: Re: Jak to się nazywa??
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Tak... Az mi sie cisnie pod palce pewien Krysiny cytat.

Jesli cos jest bzdura, to nie ma sensu tego komentowac, ani sie nad tym
rozwodzic. A bzdur w usenecie jest setki, jak i nie tysiace.

Wedlug BMI mam nadwage, a do nadwagi to mi wieeeeeeeeele brakuje.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

12. Data: 2005-12-21 21:06:36

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip KK" <k...@x...pl> wrote in message

> Wedlug BMI mam nadwage, a do nadwagi to mi wieeeeeeeeele brakuje.

A jednak masz mały problem z rozumieniem. BMI to jest statystyczny
przedział dla ludzi nie uprawiających żadnych sportów. Bardzo wyraźnie
jest to zaznaczone. Oczywiste jest, że tak proste przybliżenie nie
będzie prawidłowe dla kulturystów, czy uprawiających sporty siłowe.
Ale dla pozostałych 99% populacji wyniki będą jak najbardziej prawidłowe.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

13. Data: 2005-12-23 08:16:18

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mancer napisał:

> A jednak masz mały problem z rozumieniem. BMI to jest statystyczny
> przedział dla ludzi nie uprawiających żadnych sportów.
> Bardzo wyraźnie
> jest to zaznaczone.

Ciekawe gdzie. Wchodze na strone http://ww1.dieta.pl/ i tylko wpisuje
parametry.

> Oczywiste jest, że tak proste przybliżenie nie
> będzie prawidłowe dla kulturystów, czy uprawiających sporty siłowe.
> Ale dla pozostałych 99% populacji wyniki będą jak najbardziej prawidłowe.

Sprawdziles to?

14. Data: 2005-12-23 08:40:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Sprawdziles to?

A widziales elektron? BMI jest wskaznikiem statystycznym, tak jak np.
IQ. Bez dostepu do odpowiednich danych z populacji nie jestes w stanie
sam zweryfikowac jego skutecznosci w wykrywaniu problemow z masa ciala.

Ciekawi mnie jedna sprawa: skoro wskaznik BMI uwazasz za bzdure, to na
jakiej podstawie twierdzisz, ze do nadwagi duzo Ci brakuje? W jaki
sposob sprawdzasz, czy twoja waga jest prawidlowa, czy tez nie?

15. Data: 2005-12-23 08:48:49

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakiej podstawie twierdzisz, ze do nadwagi duzo Ci brakuje? W jaki
> sposob sprawdzasz, czy twoja waga jest prawidlowa, czy tez nie?

Waga czlowieka tak na prawde ma sie nijak do tego ile sie posiada
tluszczu w organizmie, do tego w jakim stanie jest organizm.

Jesli ktos posiada malo tluszczu, mozna powiedziec ze jego waga jest ok.
Jesli ktos posiada sporo tluszczu, jest juz cos nie tak. I waga, jako
okreslenie masy ciala, ma sie tu nijak. Waga nie jest wskaznikiem. Wiec
okreslanie nadwagi ciala, patrzac na wage, wzrost i wiek jest bzdura.

16. Data: 2005-12-23 09:15:38

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Waga czlowieka tak na prawde ma sie nijak do tego ile sie posiada
> tluszczu w organizmie, do tego w jakim stanie jest organizm.

A czy ja pytalem o zawartosc tluszczu w twoim organizmie? Problemy z
nadwaga nie wynikaja jedynie z tego, ze w organizmie wystepuje
zwiekszona zawartosc tluszczu. Wazne jest tez obciazenie biomechaniczne
takich struktur jak kosci, sciegna i stawy, o ukladzie krazenia nie
zapominajac. W przypadku nadwagi szacowanej wskaznikiem BMI (niewazne,
czy spowodowanej odkladaniem tkanki tluszczowej, czy tez rozrostem
tkanki miesniowej) to obciazenie bedzie wieksze, co jest chyba
oczywiste. Ponawiam wiec pytanie: w jaki sposob okreslasz, czy twoja
masa ciala jest prawidlowa (w sensie: bezpieczna, zdrowa), czy tez nie,
skoro wskaznik BMI traktujesz jako bzdure?

17. Data: 2005-12-23 09:49:35

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiekszona zawartosc tluszczu. Wazne jest tez obciazenie biomechaniczne
> takich struktur jak kosci, sciegna i stawy, o ukladzie krazenia nie

Niektorzy ludzie od urodzenia maja zwiekszona wage ciala, ciezkie kosci.
Tzn. efekt kosci z olowiu, ida na dno nawet jak nabiora duzo powietrza w
pluca.

> [...]
> czy spowodowanej odkladaniem tkanki tluszczowej, czy tez rozrostem
> tkanki miesniowej) to obciazenie bedzie wieksze, co jest chyba

Nie, jest bzdura. Kazdy czlowiek ma inne mozliwosci genetyczne.

> Ponawiam wiec pytanie: w jaki sposob okreslasz, czy twoja
> masa ciala jest prawidlowa (w sensie: bezpieczna, zdrowa), czy tez nie,
> skoro wskaznik BMI traktujesz jako bzdure?

W kulturystyce nie ma czegos takiego jak "prawidlowa masa ciala" !!!!
Moja masa ciala, abym mial idealne proporcje musialaby oscylowac w
granicach 95-105 kg przy wzrosci 174 cm. Wtedy masa ciala bylaby
prawidlowa! Jesli teraz waze 78 kg, to wcale nie oznacza ze mam
nadwage!! Jesli 2 tyg temu na zawodach wazylem 72, co oznaczaloby ze
mialem idealna wage, wcale nie oznaczalo ze byla to BEZPIECZNA i ZDROWA
waga, bylem bardzo mocno odwodniony, zeby dojsc do tej wagi i nie bylo
to z pewnoscia (!!!) bezpieczne dla zdrowia i serca.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

Dietaa
dieta
pad?
OSTRZEZENIE przed BEZMYSNYM stosowaniem dziwacznych diet !!!
Is this a Top Story or a Topless Story?