Jak to sie nazywa???

1. Data: 2001-01-22 10:28:44

Temat: Jak to sie nazywa???
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos wie jak sie nazywa taki aparat co wg sliny pokazuje czy to
dzin plodny czy nieplodny????
Gdyby ktos wiedzial wiecej na temet tego aparaciku, to bardzo prosze o
pomoc, czy to jest wogole dobre, czy oplaca sie zakupic i ile wogole
kosztuje

pozdrawiam
Myszka07

2. Data: 2001-01-22 11:06:01

Temat: Re: Jak to sie nazywa???
Od: p...@p...onet.pl (Anna, Pajak) szukaj wiadomości tego autora

To było parę lat temu, ale aparacik nazywał sie chyba PC 2000. W praktyce
było to pudełeczko z szybką na którą patrzyło się przez malutkie szkiełko
powiększające, było to dość drogie. Wiem jedno: obraz śliny prawie nigdy nie
był tak wzorcowy, zeby było można po nim okreslić czy jest dzień płodny, czy
nie. A efektem stosowania takiej "metody antykoncepcyjnej" jest Grześ, mój
syn, teraz już prawie 7 lat.
PS. Stosowałam wtedy równolegle: kalendarzyk , metodę objawowo-termiczną i
aparacik jako wspomozenie. Teraz już wiem, ze nie ma to jak pigułki.
Pozdrowienia
Anka

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-01-22 12:05:35

Od: Blue <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

On Mon, 22 Jan 2001 11:28:44 +0100, "Myszka07" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Gdyby ktos wiedzial wiecej na temet tego aparaciku, to bardzo prosze o
> pomoc, czy to jest wogole dobre, czy oplaca sie zakupic i ile wogole

Niestety, nie wiem jak sie to urzadzenie nazywa i ile kosztuje. Ale swego czasu bylo
bardzo reklamowane, jak pamietam. I juz wtedy
mnie zastanawiala jedna rzecz odnosnie jego skutecznosci. Ok, pokazuje dni bezplodne,
a pozniej - gdy nadejdzie czas - plodne.
Tylko.... co z tego ze w srode rano sie dowiem ze wlasnie mam dzien plodny, jesli we
wtorek wieczorem korzystalam w pelni z dnia
bezplodnego? A przeciez plemniki zyja kilka dni. I na moj zdrowy rozum, moze sie to
skonczyc po prostu ciaza...
Przy takim zalozeniu, urzadzenie to sprawdzaloby sie tylko przez pol miesiaca. Widze
ze mam dni plodne, odczekuje ten okres z
zapasem, a pozniej juz wiem ze do miesiaczki mam czas bezpieczny...

Ale to tylko rozwazania laika....
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

4. Data: 2001-01-22 12:28:07

Od: "Chrisp" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Myszka07" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Gdyby ktos wiedzial wiecej na temet tego aparaciku, to bardzo prosze o
> pomoc, czy to jest wogole dobre, czy oplaca sie zakupic i ile wogole

Zdaje sie PC2000 czy jakos tak.

Krzysiek

5. Data: 2001-01-22 12:59:34

Temat: Odp: Jak to sie nazywa???
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje - nie kupujcie tego to nie jest nic warte, wcale nie mozna
podobno rozpoznac czy to maja byc plodne czy nieplodne dni

Użytkownik Blue <a...@z...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1103_980165135@kotek...

6. Data: 2001-01-22 13:23:18

Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Mon, 22 Jan 2001 12:05:35 GMT autorstwa Blue
(a...@z...w.pl):
: Agnieszka

Nie wiedziałem Blue, że masz tak piekne imię... wszystkiego
najlepszego z okazji wczorajszych imienin ;-)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

Nie pluj nigdy do studni - może jeszcze przyjdzie Ci pić z niej wodę...

7. Data: 2001-01-22 14:09:26

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 napisała

> Czy moze ktos wie jak sie nazywa taki aparat co wg sliny pokazuje czy to
> dzin plodny czy nieplodny????

To jest po prostu test owulacyjny, ale nie wiem, czy on "działa" na ślinę, czy
na mocz. Wydaje mi się, że raczej na to drugie. A może to zależy od rodzaju.

[postaraj się nie robić crosspostów na pl.soc.seks, gdy jednocześnie piszesz na
pl.sci.medycyna, bo znów spowoduje to nawał postów od szerokiej rzeszy palantów]

Maja

8. Data: 2001-01-22 16:06:06

Od: "Proximm" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Masz racje - nie kupujcie tego to nie jest nic warte, wcale nie mozna
> podobno rozpoznac czy to maja byc plodne czy nieplodne dni

Coz za piekny przyklad perswazji ;>>
Proximm

9. Data: 2001-01-22 17:24:06

Od: "Blue" <r...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blue" <a...@z...w.pl> wrote in message news:1103_980165135@kotek...
> Witam!

BLUE ???????
Wydawalo mi sie ze to JA JESTEM BLUE !!!!
--
Blue ......................................
La foi, l'esterance et l'amour...

10. Data: 2001-01-22 18:31:54

Od: "Blue" <r...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <g...@o...pl-NOSPAM> wrote in message
> [...]
> : Agnieszka
>
> Nie wiedziałem Blue, że masz tak piekne imię... wszystkiego
> najlepszego z okazji wczorajszych imienin ;-)

Bardzo dziękuję ale imieniny mam dopiero w lipcu
Nie mam na imię Agnieszka
Tamta Blue to nie ja, ( zresztą wystarczy spojrzeć na priva - nigdy nie
miałam takiego adresu ! )
wogóle nie rozumiem jak można sie pode mnie podszywać !!!

Blue

--
La foi, l'esperance et l'amour...
mais le plus grand de ces trois
c'est l'amour.

It is time to bring a conclusion to the United States of America.....
wklesła klatka piesiowa
sol Pieniazka
Wielki problem stomatologiczny i wielka prośba o pomoc!
Somnabulism