Jak to się robi od tyłu? ;)

1. Data: 2004-11-25 14:37:02

Temat: Jak to się robi od tyłu? ;)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doczytajcie do końca zanim napiszecie, że NTG -> pl.soc.seks ;-)

Szukam wskazówek jak krok po kroku wyczarować z półdługich włosów jakiegoś
fajnego koka do upiecia albo wsuwkami albo "żabkami" (hmm... jak to małe
cholerstwo się nazywa ;-)) Nie szukam bardzo wymyślnego i skomplikowanego
koka ale raczej takiego, który można zrobic sobie samemu (ew. z drobną
pomocą drugiej osoby). Znacie jakieś stronki w necie gdzie byłoby pokazane
krok po kroku jak to się robi ale od tyłu właśnie? ;-) Acha, i fajnie by
było jakby to były koki, w które można wsunąć chińskie patyczki - ot taka
fryza na chinkę mi się zamarzyła ;-)
Jakby któraś z Was miała jakieś pomysły albo zechciałaby mi obrazowo
opisać co i jak to będę wdzieczna :-)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-25 19:35:31

Temat: Re: Jak to się robi od tyłu? ;)
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> [...]
> fryza na chinkę mi się zamarzyła ;-)
> Jakby któraś z Was miała jakieś pomysły albo zechciałaby mi obrazowo

Auuu, niedawno bylo i dawalam moje linki do hairstickow...

O, jest: <http://www.longlocks.com/hairstyles.htm>

A prosty kok baleriny jest latwiutki. Zaczesujesz wlosy jak do konskiego
ogona, skrecasz jak line, zwijasz w obwarzanek i przypinasz.

Z kolei z patyczkiem zbierasz wlosy do konskiego ogona (bez gumki, tylko
trzymac), prawa reka podkladasz pod ten ogonek patyczek, okrecasz wlosy
dwa razy wokol patyczka, obracasz patyczek w lewo dopoki kok sie nie
zacisnie, wysuwasz patyczek tak, ze wlosy zsuwaja sie prawie do czubka
(ale nie zsuwaja sie kompletnie, nadal sa okrecone), i przetykasz przez
kok. Potem mozna wsunac drugi patyczek, jesli jest pod reka :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-26 11:37:23

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Doczytajcie do końca zanim napiszecie, że NTG -> pl.soc.seks ;-)

Myslalam, ze mam cos z oczami ;-) Ty piszesz "Jak to sie robi od tylu?",
Krusz. "Moj pierwszy raz" ;-) Myslalam, ze grupa zmienila tematyke :-D

--
Kometa
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2004-11-26 11:48:23

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kometa <k...@N...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Myslalam, ze mam cos z oczami ;-) Ty piszesz "Jak to sie robi od tylu?",
> Krusz. "Moj pierwszy raz" ;-) Myslalam, ze grupa zmienila tematyke :-D

Chciałoby się ;PPP

Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-26 11:55:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Chciałoby się ;PPP
>
> Pozdr!
> Ania

Głodnemu chleb na myśli. :>

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-11-26 12:10:58

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:
> Głodnemu chleb na myśli. :>

Sugestia mocno nietrafiona ;-)

1. Data: 2004-11-26 18:29:40

Od: "Nusia" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fajnego koka do upiecia albo wsuwkami albo "żabkami" (hmm... jak to małe
> cholerstwo się nazywa ;-))

krabiki :) podchwyciłam od koleżanki, badrzo mi się spodobała ta nazwa\

Nusia

1. Data: 2004-12-02 15:08:45

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kometa" <k...@N...pl> wrote in message