Jak to w końcu jest z wychowaniem?

11. Data: 2005-08-19 20:10:29

Temat: Re: Jak to w końcu jest z wychowaniem?
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek <n...@o...pl> napisał(a):

> Pewien mój znajomy twierdzi, że wszystkie
> wspaniałe kobiety, jakie kiedykolwiek spotkał,
> miały mniej lub bardziej ~trudne dzieciństwo.
> Czy macie podobne obserwacje? Czy (oby!) inne?
> Bo strasznie to smutne.

zalezy co ma na mysli mowiac trudne? bo co bo nie dostaly misia czy tez moze
je ktos bil czy wykorzystywal?

12. Data: 2005-08-19 20:48:50

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewien mój znajomy twierdzi, że wszystkie
> wspaniałe kobiety, jakie kiedykolwiek spotkał,
> miały mniej lub bardziej ~trudne dzieciństwo.
> Czy macie podobne obserwacje? Czy (oby!) inne?

Smutne, ale dla kogo? Może np. ciepłe kluch miały dla odmiany sielskie
dziecińswo... a i tacy ludzie się niektórym podobają, a innym nie. Kwestia
gustu. A może kolega sam miał ciężkie dzieciństwo, nic dzienego, że znalazł
zrozumienie wśród kobiet o podobnych do własne doświadczeniach.

Pozdrawiam,
MAG

13. Data: 2005-08-19 20:50:17

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pewien mój znajomy twierdzi, że wszystkie
> wspaniałe kobiety, jakie kiedykolwiek spotkał,
> miały mniej lub bardziej ~trudne dzieciństwo.
> Czy macie podobne obserwacje? Czy (oby!) inne?
> Bo strasznie to smutne.

Tytułem wprowadzenia uczciwie napiszę, że nie mam najmniejszego zamiaru
odpowiadać na Twoje pytanie, gdyż wogóle mnie ono nie interesuje - a tą
wypowiedzią, chcę jedynie zaistnieć w tym watku :)
Dziękuję za uwagę :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2005-08-19 20:50:21

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Aug 2005 18:19:15 GMT, "Natek" <n...@o...pl> wrote:

>Saliconte w news:618cg191kvgabqfic97ors5oceu15t7sn3@4ax.com:

>Hm, w takich kategoriach to chyba nie podejmę się oceny.
>Ów mój znajomy również do prymitywów się nie zalicza.
>
>Natek

Naiwny jeszcze jestes widze, hehehe

15. Data: 2005-08-19 21:22:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> Czy macie podobne obserwacje? Czy (oby!) inne?

Nie.

> Bo strasznie to smutne.

To kwestia "specjalizacji". :)
Jesli o mnie chodzi to nie specjalizuje sie w kobietach
"wspanialych w ten sposob".

A twoj znajomy to dziwny facet...
wciaz poszukujacy, i wciaz niespelniony. ;)
Powiedzialbym nawet: sili sie na oryginalnosc.
W rzeczywistosci: bardzo silnie zrosniety ze swoimi
kompleksami.
Uwazaj na niego! ;D
O! :)

--
Czarek

16. Data: 2005-08-19 22:06:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.

Uzupelniam: do pewnego stopnia ~skomplikowane - tak,
~trudne - nie. :)

--
Czarek

17. Data: 2005-08-20 06:59:16

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet w news:de5kvu$coc$1@news.onet.pl:

> Uzupelniam: do pewnego stopnia ~skomplikowane - tak,
> ~trudne - nie. :)

No, właściwie można powiedzieć, że skomplikowane.
Bo nie chodziło w żadnym z tych przypadków o jakieś
"życie w piekle". Chodziło o to, że żadna nie miała
tzw. normalnego dobrego dzieciństwa.

Natek

18. Data: 2005-08-20 07:00:14

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wwa w news:43062C5B.2090103@nospam-tlen.pl:

> Wspaniałe kobiety miały niekoniecznie trudne dzieciństwo ale miały
> ciężkie przejścia. Myślę, ze nabrały wtedy właściwego dystansu do
> życia ale okupiły go cierpieniem. Wwa

No ale to już inny temat :)

Natek

19. Data: 2005-08-20 07:09:52

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:de5gbp$5cp$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> zamiaru odpowiadać na Twoje pytanie, gdyż wogóle mnie ono nie
> interesuje - a tą wypowiedzią, chcę jedynie zaistnieć w tym watku :)

Witaj Przemko. Wakacje miałeś udane? :)

Natek

20. Data: 2005-08-20 07:13:47

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte w news:uehcg1tgmighd3qm3apc1jvgpkaeqh22ht@4ax.com:

> Naiwny jeszcze jestes widze, hehehe

Niecyniczny = naiwny?
Takie myślenie to dosyć powszechna niestety przypadłość.

Natek

Arnold na prezydenta! ;)
(cross-post)
entropia ujemna
co dla was jest najaważniejsze w przyjaźni?
jak radzić sobie z nerwowością