Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

11. Data: 2011-12-25 19:37:26

Temat: Re: Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Od: anhin <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narysowany plan znajduje się pod adresem:
> http://www.voila.pl/217/3yfe8

aha... a wymiary poprzeczne ('pionowe')? Rozumiem, że można je obliczyć
z powierzchni, ale w ten sposób nie całkiem się zgadzają :-(

12. Data: 2011-12-25 19:52:22

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> aha... a wymiary poprzeczne ('pionowe')? Rozumiem, że można je obliczyć z
> powierzchni, ale w ten sposób nie całkiem się zgadzają :-(

Niczego nie mierzyłam, przerysowałam z planu, który znalazłam w teczce
z dokumentami ze spółdzielni.
Oczywiście mogę to zrobić, ale chyba nie o wymiary na tym etapie chodzi.
Pytałam o miejsce (czasopisma, Internet), w którym mogłabym znaleźć
przykłady urządzenia takiego mieszkania, a nie o zaplanowanie konkretnej
aranżacji..Zaplanowanie bowiem wymagałoby już teraz nie tylko precyzyjnego
wymierzenia każdego odcinka ściany, ale także wszystkich mebli, przy
założeniu,
że zostawię stare meble. Nie jest to pewne.
Moje meble są stare, z okresu największych trudności w kupieniu
czegokolwiek,
więc zakładam raczej zakup nowych mebli
Szukam przykładów aranżacje mieszkania rozkładem możliwie najbardziej
zbliżonego
do mojego. Przy tak małym metrażu przykłady muszą dotyczyć sytuacji
podobnych.

Pozdrawiam
Zofia

13. Data: 2011-12-25 20:01:00

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Dec 2011 12:29:21 +0100, Zofia napisał(a):
> Mieszkam sama. Jeśli przyjmuję gości (bez noclegu), to nie więcej niż 3
> osoby.
> Gdy muszę pracować w domu, to wystarcza mi komputer ze skanerem i drukarką.
Nadal nie wiemy czy ważniejszy jest dla Ciebie stół czy kanapa.
Czy masz setkę butów czy tylko trzy pary.

Może zatrudnij fachowca, który wyciągnie z Ciebie co potrzeba i coś
zaproponuje.

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

14. Data: 2011-12-25 20:08:06

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nadal nie wiemy czy ważniejszy jest dla Ciebie stół czy kanapa.
> Czy masz setkę butów czy tylko trzy pary.
>
> Może zatrudnij fachowca, który wyciągnie z Ciebie co potrzeba i coś
> zaproponuje.

Ale jakie to ma teraz znaczenie? Nie zakładam, że mi ktoś na tej grupie
zaprojemtuje urządzenie mieszkania. Chodzi mi o przykłady, z których
sama, biorąc pod uwagę moje uwarunkowania, coś wybiorę, prawdopodobnie
różne rzeczy zmieniając.

Pozdrawiam
Zofia

15. Data: 2011-12-25 21:21:33

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Dec 2011 21:08:06 +0100, Zofia napisał(a):
> Chodzi mi o przykłady, z których
> sama, biorąc pod uwagę moje uwarunkowania, coś wybiorę
No to wpisz w googla "aranżacja wnętrz" lub coś podobnego i oglądaj,
oglądaj, oglądaj. Zapominając o układzie całego mieszkania i wybierając z
tego co obejrzysz to co Ci się spodoba i co da się wykorzystać u Ciebie.
Z tych klocków potem poskładasz sobie to co chcesz.

Mi spodobało się kilka rzeczy na stronce http://www.ap-studio.pl/
Od razu mówię, że nie mam z nimi nic wspólnego, poza tym, że bieżnię z
ostatnich zdjęć widziałem na żywo wcześniej (nie wiedząc czyj to projekt).

--
Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

16. Data: 2011-12-25 21:49:16

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-12-25 19:52:22 +0000, "Zofia" <a...@d...com> said:

> Pytałam o miejsce (czasopisma, Internet), w którym mogłabym znaleźć
> przykłady urządzenia takiego mieszkania

Nie znajdziesz.
Bo nie ma.
Dlaczego?
Bo nikt nie zna wymiarów...

> , a nie o zaplanowanie konkretnej
> aranżacji..

I chwała niebiosom.

> Zaplanowanie bowiem wymagałoby już teraz nie tylko precyzyjnego
> wymierzenia każdego odcinka ściany,

BINGO!

> Szukam przykładów aranżacje mieszkania rozkładem możliwie najbardziej
> zbliżonego
> do mojego.

Powodzenia!
Gógle mają szwankujący rozpoznawanie obrazów, są wyszukiwarki, które
znajdują w sieci wskazany obrazek.
Ale jeszcze nie ma wyszukiwarek: "Komputer! Znajdź w sieci różne
aranżacje mojego mieszkania".
Ba! Nawet gdyby była, to komputerowi też musiałabyś powiedzieć jakie
masz wymiary lokum.

> Przy tak małym metrażu przykłady muszą dotyczyć sytuacji podobnych.

Oczywiście nie.

--
Bydlę

17. Data: 2011-12-25 22:20:36

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2011 17:58, Zofia pisze:

> Co do sporządzenia własnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam pod
> ręką gotowego narzędzia do tego. Jakaś podpowiedź?

Kartka papieru. Ołówek. Linijka. Miarka.

18. Data: 2011-12-26 00:10:17

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kartka papieru. Ołówek. Linijka. Miarka.

Masz refleks. :-)

Pozdrawiam
Zofia

19. Data: 2011-12-26 09:19:35

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w mieszkaniu tzw. M2 - wielka płyta z lat 70-tych,
>
> Jeśli ktoś wie o jakichś propozycjach urządzenia takiego
> mieszkania (czasopisma, Internet), to bardzo proszę o informacje.
> Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny.

hmmm... opierdalasz kolegów, wymagasz zaangażowania, a sama nie bardzo
się starasz... to nie zachęca do pomocy...
wrzuć jakieś własne propozycje, przemyślenia, projekty aranżacji,
ocenimy, poprawimy, a nie tak: "dawać mi tu"...
BTW pierwsze mieszkanko chciałem urządzić funkcjonalnie, a że byłem
studentem, to budżet był bardzo ekonomiczny, napisałem do redakcji
"Cztery kąty:, opisałem swoje wymagania, preferencje, styl życia i
oczywiście budżet i dostałem po jakimś czasie list zwrotny z pięknie
rozrysowanym projektem i to w dwóch wersjach i to całkowicie za
darmo...:-) ale jak będziesz tam pisać w ten sposób jak tutaj, to na
wiele nie licz...

pozdrawiam
s_13

20. Data: 2011-12-26 09:47:28

Od: "Zofia" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

n.googlegroups.com...

> opierdalasz kolegów
Słucham ???
Naucz się wpierw kultury. Przynosisz wstyd swoim rodzicom.

> a nie tak: "dawać mi tu"...
No i czytać ze zrozumieniem też się naucz.

> [...]
>oczywiście budżet i dostałem po jakimś czasie list zwrotny z pięknie
>rozrysowanym projektem i to w dwóch wersjach i to całkowicie za
Rozumiem, że tam napisałeś uniżenie i grzecznie, bo to nie było anonimowo.

Zofia

Atomu nam nie wolno...
Emerytura Waszych dzieci.
Solary