Jak walczyć ze strachem?

131. Data: 2016-06-06 22:04:44

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś"

> Czy wreszcie ze strachem przed GMO, szczepionkami, który ciągle
> lansujesz?

Strasznie jesteście zapóźnieni...

"- Nie uważam, że w Polsce szczepienia obowiązkowe muszą zostać utrzymane
- mówi nam dr Paweł Grzesiowski, wakcynolog, prezes Fundacji Instytut
Profilaktyki Zakażeń w Warszawie."

http://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Zniesi
enie-obowiazkowych-szczepien-ochronnych-Nie-teraz,11
9124,1018.html

---
"Dobrowolne, w polskich warunkach oznacza pełną odpłatność, a to może być
nawet 600 zł za wszystkie szczepienia w pierwszym roku życia ... Ale
równocześnie, rodzice tych dzieci powinni mieć podwyższoną składkę
ubezpieczenia zdrowotnego albo partycypować w kosztach leczenia, gdy ich
dzieci zachorują na zakażenie, któremu można było zapobiec dzięki
szczepieniom."

A 600 oddadzą ? A można w ogóle nie płacić składek za taką "darmochę" ?

132. Data: 2016-06-06 22:06:50

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat"

> Nie da się tego udowodnić, podobnie jak nie da się udowodnić, że pijany
> rowerzysta, gdyby nie pił alkoholu przed jazdą, nie wjechałby w słup
> oświetleniowy - wystarczy bowiem np.że, jako trzeźwy, obejrzałby się za
> łądną dziewczyną podczas jazdy :->

Bredzisz.

Trzeźwy kierowca oglądający się za dziewczyną wpada na słup dużo
rzadziej, niż pijany, który za dziewczyną się nie ogląda.
---
0:0

133. Data: 2016-06-06 23:29:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

re <r...@r...invalid> wrote:

> Użytkownik "Pszemol"
>
> Jak walczyć ze strachem przed nieznanym?
>
> Czy wiecie, że 80% Amerykanów poparłaby
> projekt znakowania żywności zawierającej DNA?
>
> Natomiast 84% Amerykanów poparłaby obowiązkowe
> znakowanie żywności zawierającej GMO.
> ---
> Niech przyjadą do Polski

W Polsce żywność nie zawiera DNA?

134. Data: 2016-06-06 23:38:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 23:29, Pszemol pisze:

> W Polsce żywność nie zawiera DNA?

Oczywiście, że nie.
Polski spirytus i polski cukier nie ma DNA!

:)

Pozdrawiam
Piotr

135. Data: 2016-06-06 23:40:13

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy wiecie, że 80% Amerykanów poparłaby
> projekt znakowania żywności zawierającej DNA?
>
> Natomiast 84% Amerykanów poparłaby obowiązkowe

Nie, ale z czasem wejdą do polskiej statystyki

136. Data: 2016-06-06 23:55:41

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

re <r...@r...invalid> wrote:

> Użytkownik "Pszemol"

> W Polsce żywność nie zawiera DNA?
> ---
> Nie, ale z czasem wejdą do polskiej statystyki

Widziałeś Ty kiedyś polskiego pomidora bez DNA??? W borówkach/jagodach też
jest...
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że nawet w polskim pgórku jest! To
straszne...

Zgadzasz się z opinią 80% pytanych Amerykanów że powinny być w sklepach
etykietki ostrzegające klientów o tym która żywność zawiera DNA a która go
nie zawiera??

137. Data: 2016-06-07 00:06:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 23:55, Pszemol pisze:
> Zgadzasz się z opinią 80% pytanych Amerykanów że powinny być w sklepach
> etykietki ostrzegające klientów o tym która żywność zawiera DNA a która go
> nie zawiera??

Ja się zgadzam! Jakoś trzeba odróżnić czystą z sokiem od czystej.

http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/wloclaw
ek-ciemna-strona-500-plus-pijanstwo-i-libacje/

Pozdrawiam
Piotr

138. Data: 2016-06-07 08:24:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2016 o 23:55, Pszemol pisze:

> [...]
> jest...
> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że nawet w polskim pgórku jest! To

Przestań! Tak chłopaka przerazisz, że nie wiem, jak zareaguje na
informację, że sam cały jest zainfekowany przez DNA.

Ewa

139. Data: 2016-06-07 11:45:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 08:24:32 +0200, FEniks napisał(a):

> Przestań! Tak chłopaka przerazisz, że nie wiem, jak zareaguje na
> informację, że sam cały jest zainfekowany przez DNA.

Gorzej, że 80% Amerykanów nie wie, że są.

140. Data: 2016-06-07 13:40:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, że 80% Amerykanów nie wie, że są.

A nie martwi Cię korelacja pomiędzy niewiedzą o DNA
z byciem przeciwnikiem żywności GMO?
Bo ja mam dziwne wrażenie, że te same 80% Amerykanów
będzie też myślało że kwaśne pH się zobojętnia cukrem.

Raport Gęgaczy 2
I znowu zamach
Zrobi się niebezpiecznie
Zdrajcy