Jak walczyć ze strachem?

171. Data: 2016-06-10 11:43:36

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-09 o 17:16, Chiron pisze:

> Jak do tej pory chyba tylko GB podała publicznie do wiadomości, że
> jakieś transgeniczne świństwo oporne na szkodniki rozpleniło się jako
> skrzyżowanie z jakimś chwastem. Efekt jest opłakany dla środowiska. Nie

No i tego typu sytuacje to jest problem. O ile to prawda. Żeby doszło
do krzyżowania, chwast musiał być podobny do 'transgenicznego świństwa'.
Samo wprowadzenie zmian GMO nie sprawi, że będziesz mógł mieć dzieci z
GMO lwicą alebo nawet i chyba bardziej atrakcyjną orangutanicą ;)

> wiemy też w ogóle, czy np taki olej z dodatkową witaminą nie zawiera
> carcinogenów albo innego świństwa. Tyle, że jak się dowiemy (jeśli w
> ogóle)- będzie już za późno.

A tran z łososia atlantyckiego zamknięty w żelatynowych kapsułkach
nie zawiera jakichś carcinogenów ? Wiemy to w ogóle ?

A może spróbujmy inaczej.
Kiełki słonecznika mają witaminę D.
Może wtedy przenieść te geny z kiełków słonecznika do rzepaku ?

A może te geny w rzepaku już są, tylko w postaci uszkodzonej, nieaktywnej ?
A może nawet są przez chwilę aktywne i wystarczy zwiększającą
ich ekspresję ?

Dlaczego ryzyko wprowadzenia przy tej okazji carcinogenu miałoby
być większe niż dajmy na to, niedawne wprowadzenie na rynek
nowej, samopylnej odmiany czereśni ?

172. Data: 2016-06-10 11:45:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2016 17:28:23 +0200, zażółcony napisał(a):

> Na serce już coraz ciężej umrzeć.

Niom. Trza mieć NAPRAWDĘ chore serce, żeby tak po prostu sobie "na serce"
umrzeć - jak zdrowe, to się teraz umiera na "śmierć mózgową" :->

173. Data: 2016-06-10 11:46:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2016 17:34:00 +0200, Chiron napisał(a):

> Wydaje mi się, że pisząc w ten sposób nie zauważasz rzeczy najważniejszej:
>
> to nie Twoja ziemia, nie Twoje miejsce na świecie. Każdy z nas je tutaj ma w
> dzierżawie. Jak mu się skończy dzierżawa- to przekazuje ją następnym
> pokoleniom.
> I dopiero z tego punktu widzenia można podejmować racjonalne decyzje

Nic dodać, nic ująć. Zupełnie jak z mieszkaniem kupowanym "na własność" na
kredyt 3-|

174. Data: 2016-06-10 11:47:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2016 17:45:04 +0200, zażółcony napisał(a):

> Czy byłoby wielką różnicą, gdyby ta mutacja, czyli uszkodzenie genów
> produkujących kwas erukowy, była sztuczna ? Raczej niespecjalnie ...

Skąd wiesz?

175. Data: 2016-06-10 11:58:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 11:02:31 +0200, zażółcony napisał(a):

> Jest pewnym sukcesem, moim osobistym, że cała moja rodzina,
> włącznie z teściem i żoną, potrafią już odróżnić
> żmiję od padalca. Że moje dzieci mogą się padalcem
> delikatnie pobawić.
> Uważam, ze jest to jakaś pociecha dla Natury,
> czyli dla padalca. Żmija niestety ciągle stoi
> w kolejce na lepsze czasy.

Piszesz od rzeczy, udajesz, że nie rozumiesz, bo nie wierzę, że nie
rozumiesz.

176. Data: 2016-06-10 12:00:30

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 11:58, Ikselka pisze:

> Piszesz od rzeczy, udajesz, że nie rozumiesz, bo nie wierzę, że nie
> rozumiesz.

Doskonale rozumiem, że spotkanie z takim tekstem jak mój
jest dla ciebie jak spotkanie ze ścianą.

Co myślisz o tym, że żmija jest pod ochroną ? Ktoś się pomylił ?

177. Data: 2016-06-10 12:01:58

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-10 o 11:47, Ikselka pisze:

> Skąd wiesz?

Temat wątku jest strach. Czy Ci, co się boją, to są właśnie Ci, co
wiedzą lepiej ? Czy uczucie strachu jest tu wyznacznikiem wiedzy ?

178. Data: 2016-06-10 14:39:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 12:00:30 +0200, zażółcony napisał(a):

> Doskonale rozumiem, że spotkanie z takim tekstem jak mój
> jest dla ciebie jak spotkanie ze ścianą.
>
> Co myślisz o tym, że żmija jest pod ochroną ? Ktoś się pomylił ?

Nie obchodzi mnie to. Śmieję się z Twojego przykładziku od rzeczy.

179. Data: 2016-06-10 14:40:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2016 12:01:58 +0200, zażółcony napisał(a):

> Temat wątku jest strach. Czy Ci, co się boją, to są właśnie Ci, co
> wiedzą lepiej ? Czy uczucie strachu jest tu wyznacznikiem wiedzy ?

Jest takie powiedzenie - "Tylko dureń nie odczuwa strachu". Nie wiem, czy
rozumiesz to powiedzenie...

180. Data: 2016-06-10 14:46:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message

> Temat wątku jest strach. Czy Ci, co się boją, to są właśnie Ci, co wiedzą
> lepiej ? Czy uczucie strachu jest tu wyznacznikiem wiedzy ?

Z moich obserwacji jest wręcz odwrotnie...
Im więcej wiedzy tym mniej strachu w życiu.
Ludzie przeważnie boją się nieznanego.
Chiron kiedyś przyznał się, że rozumie tylko jakieś 10%
z otaczających go na codzień zjawisk - to tłumaczy ilość
strachu jakie musi taki człowiek przeżywać codziennie.
Wyobraź sobie - burza? boisz się. GMO? boisz się. DNA? Boisz się.
Żmija? Boisz się. Padalec? Boisz się bo może to żmija.... ;-)

Raport Gęgaczy 2
I znowu zamach
Zrobi się niebezpiecznie
Zdrajcy