Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Data: 2002-02-22 23:40:58
Temat: Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

a...@p...onet.pl wrote:

> nie - potwierdzam, ze cyfra podana w archiwum grupy to 15000 a nie 150 -
to nie cyfra a liczba
ale czego dotyczy ta liczba , czy ktos moze przypomniec ?

(ciach)

> oh, co za strata...
ale i zysk

> ale zdajesz sobie sprawa z epomiedzy abstrakcja a paranoja jest tak cienka
> granica, zre zdazyles ja w swoich wypowiedziach kilkakrotnie przekroczyc?

jak to mowia, twoje problemy, sa twoimi problemami, i przez internet ci
nie pomozemy
Gdybys jednak nie pamietal, to sa takie dziedziny nauki, ktore sa
naukami teoretycznymi.
Laik je zwie abstrakcyjnymi, ale to nikomu nie przeszkadza w dalszym ich
rozwoju.
Abstrakcyjna jest tworczosc, jest gra w szachy.
Po prostu jedni potrafia , a inni nadal graja w cymbergaja.

A co do paranoi, to znow zalezy jakiej uzywasz definicji,
ale wielokrotnie nie uznawales autorstwa swoich odpowiedzi
zatem pomysl o tym kiedys.
Jezeli temat paranoi cie interesuje to zostala utworzona specjalna grupa
dyskusyjna
paranoja i mozesz tam przedyskutowac swoje watpliwosci czy
zainteresowania.

> zmarnuj jeszcze 1 minute czasu i przeczytaj pierwsza odpowiedz na post.

Te odpowiedzi mnie szczegolnie zainteresowaly:

"> nie zycze zeby Ci kiedys jakas czesc zamienna byla potrzebna..."

"
Dostałeś już odpowiedź, jak to zrobić. Widać, że jest to dla ciebie
jakaś
strasznie ważna sprawa. Ciekaw jestem, czy z równą determinacją będziesz
bronił się przed otrzymaniem przeszczepu , gdyby na przykład wysiadły ci
obie nerki (czego ci nie życzę). I cokolwiek nie powiesz teraz, to
jestem
dziwnie przekonany, że gdyby rzeczywiście twoje nerki albo serce
odmówiły
dalszej pracy, to będziesz dniem i nocą modlił się, aby znalazł się
odpowiedni dla ciebie dawca - i to szybko.
"

i nie pisz juz wiecej, zasmiecasz tylko grupe.
Szansa zostala wykorzystana.