Jak wychowac rodzicow?

121. Data: 2003-09-03 13:59:00

Temat: Re: Jak wychowac rodzicow?
Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop napisał:

> Latem SMok EKS wyklawiaturzyl(a):

> No wiesz, ale taka jak cos takiego mowi to... ROTFL.
>
> Sluchaj z twoich postow wynika ze seks dozwolony jest po 24 roku zycia
> :-)

Ciekawe czemu Tobie sie wszystko z sexem kojarzy?
Ja pisze akurat tu o doroslosci.
Ze mamlanie "jestem dorosly" to sredni argument.

> Nie ma zycia bez ryzyka, kazdy kiedys ryzykuje, lecz dlaczego ktos ma
> oceniac za mnie stopien tegoz ryzyka.

Bos nierozsadny.

> BTW znowu podczepiasz sie pod czyjes watki.
A co to jest czyis watek?

122. Data: 2003-09-03 14:00:15

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale po co gdziekolwiek wyłazić, czy Tobie w głowi seks grupowy się roi ?

> Na przykład zmiana kanału z TVN na Polsat ?

> Jak na to wpadłeś ?

Doswiadczenie intersubiektywne.

> Dodajesz sobie otuchy tym przytupem?

Nie.

123. Data: 2003-09-05 12:22:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> wrote:

> pewnie, ze normalne, bardzo ci zazdroszcze takiej rodziny. mi moja postawila
> ultimatum "albo slub, albo NIGDY nie zaakceptujemy twojej wyprowadzki".
> zadne obiektywne i spokojne argumenty nie pomagaly...:(
>
> czas pokazal, ze bylo to potwornie bolesne doswiadczenie, dzieki ktoremu
> jednak cudownie ulozylam swoje zycie i wszystkie rzeczy byly dokladnie po
> kolei:)

Ultimatum i ja slyszalam niejedno. Tylko zamiast stawiac sprawe na ostrzu noza
i zaogniac dodatkowo ze swojej strony po prostu dalej rozmawialam i ...robilam
swoje. A na klotnie, wyrzuty, próby grania na uczuciach po prostu nie
reagowalam. Tlumaczylam dlaczego, przedstawialam swój punkt widzenia i ...dalej
robilam to, co uwazalam za sluszne. Z czasem po prostu relacje sie zmienialy bo
musialy.
Zawdzieczam to cierpliwosci swojej, swojego partnera bo i on w tym musial
uczestniczyc i moze troszeczke umiejetnosci rozmawiania?
Postawic ultimamtum ze swojej strony, trzasnac drzwiami zawsze moglam, tylko
uwazalam i wciaz uwazam, ze nie zawsze jest to jedyne i najlepsze rozwiazanie.
Jest owszem skuteczne ale niepotrzebnie rani najblizszych. Dopoki wiec
naprawde nie da sie nic zrobic innego- nie warto sie do tego uciekac.

> nie i wiem, ze to calkowicie skresli moja wiarygodnosc w twoich oczach:)

Nieprawda :) Sama jeszcze ich nie mam ale staram sie zrozumiec skad sie bierze
takie a nie inne zachowanie ludzi w rónzych sytuacjach, tu zachowanie rodziców.
Samo pytanie bylo retoryczne i mialo na celu jedynie uwypuklic dalsza czesc
mojej wypowiedzi - te wyjasniajaca - a nie podwazac Twoja wiarygodnosc.
pzdr
agi

124. Data: 2003-09-05 15:39:43

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dopoki wiec
> naprawde nie da sie nic zrobic innego- nie warto sie do tego uciekac.

no u mnie to byla ostatecznosc. z tym, ze ja nie trzsnelam drzwiami, tylko
we dwoje przyszlismy na rozmowe informujaca. wyjasnilismy wszystko
spokojnie, oni sie nie zgodzili, ale grzecznie przyjeli do wiadomosci. mai
rodzice to totalni katolicy - nawet gdybym miala 40 lat, oni by stawiali
opor.

a teraz widze, ze moja wyprowadzka bardzo poprawila relacje, a przyjazd
zieciusia zawsze wywoluje na stol ulubione jego potrawy tj. pierogi ruskie,
golabki, placki ziemniaczane i inne zachcianki.

Walka-ciąg dalszy
prawo bezrobotnego
Rodzinna wyprawa na Białoruś - SPAM???
Pozale sie troszke