Jak wykorzystać oliwki???

1. Data: 2002-01-11 15:26:53

Temat: Jak wykorzystać oliwki???
Od: "EW" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ok kilograma oliwek.Jutro robię przyjęcie urodzinowe. Poradźcie jak je
wykorzystać.

1. Data: 2002-01-11 15:31:29

Temat: Re: Jak wykorzystać oliwki???
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

>Mam ok kilograma oliwek.Jutro robię przyjęcie urodzinowe. Poradźcie jak je
>wykorzystać.

Jaki rodzaj oliwek?

1. Data: 2002-01-11 15:34:31

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EW" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam ok kilograma oliwek.Jutro robię przyjęcie urodzinowe. Poradźcie jak je
> wykorzystać.

Koreczki - jesli te oliwki sa marynowane ?
ewelina

1. Data: 2002-01-11 16:58:04

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EW <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1n09v$um9$...@z...man.szczecin.pl...
> Mam ok kilograma oliwek.Jutro robię przyjęcie urodzinowe. Poradźcie jak je
> wykorzystać.

Aaaaaaaaaaa! Przysłac mi, ja je zjem w dwa dni! :-))
Możesz dodac do sałatki z tuńczykiem i kapustą pekińską albo sałatą albo
ryżem i innymi rzeczami.
Możesz zrobic makaron z sosem tuńczykowym i oliwkami.
Możesz zrobić pizzę z oliwkami na wierzchu, pycha!
Możesz zrobic mnóstwo koreczków z oliwkami chlebkowych i koreczków
marynowanych typu: grzybek+cebulka+oliwka+papryka marynowane
Możesz poukładać plastereczki oliwek na zwykłych kanapkach.
Możesz zrobić sałatkę makaronową z fetą i oliwkami
Jeśli robisz talerz wędlin, to ponadziewaj kilka oliwek na wykałaczkę i łup
w te wędliny, albo salami ładnie skręcone - kilka plastrów i oliwka z każdej
strony, bardzo efektowne
Do drinków typu: martini dry (gin, martini białe wytrawne oliwka)

starczy??
Wkn :-))

www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-01-11 18:19:51

Od: "EW" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki. Tak się spieszyłam (po dziecko do szkoły),że zapomniałam
się podpisać
Elżbieta Wojtowicz

1. Data: 2002-01-11 19:11:16

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykorzystać.
> Piersi kurczaka (ale przeciete na dwa plastry np) podsmazyc i wlozyc do
naczynia zaroodpornego. na ten tluszcz na patelniw rzucic pokrojone oliwki,
posypac maka, zeby sie zrumienily, dodac smietane i tym zalac piersi i do
piekarnika.plus troche oliwek w calosi wrzuconych luzem...K

1. Data: 2002-01-11 20:31:02

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> naczynia zaroodpornego. na ten tluszcz na patelniw rzucic pokrojone
> oliwki, posypac maka, zeby sie zrumienily, dodac smietane i tym zalac
> piersi i do piekarnika.plus troche oliwek w calosi wrzuconych luzem...K

albo pokroić na kawałki i dodać do kotleta mielonego przed smażeniem
(Mechcia, czytasz to??). Do sałat i pizz różnego autoramentu, albo u nas na
stół, dzieci zeżrą w try miga.

Waldek

1. Data: 2002-01-11 22:20:12

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jan 2002 16:26:53 +0100, "EW" <e...@p...onet.pl>
wrote:

>Mam ok kilograma oliwek.Jutro robię przyjęcie urodzinowe. Poradźcie jak je
>wykorzystać.

Wlozyc dwie do kieliszka do martini zalac zchlodzona
wodka....zamieszac nie wstrzasac...
;-)))))
Art (Gruby)
"All quiet on the western front"

1. Data: 2002-01-12 09:42:44

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wlozyc dwie do kieliszka do martini zalac zchlodzona
> wodka....zamieszac nie wstrzasac...
> ;-)))))
> Art (Gruby)
> "All quiet on the western front"

I zostanie jej jeszcze kilo oliwek minus 2 sztuki ))
Nie ma to jak dobra rada naszego Arta Dobromira ))))

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-01-12 13:17:36