Jak wypoziomowac?

1. Data: 2002-11-18 10:20:37

Temat: Jak wypoziomowac?
Od: "JurekG" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam taki problem. Robie wlasnie szafe z drzwiami przesuwnymi. Podloga
(parkiet) niestety jest z lekkim spadem (na dlugosci 3 m spad jest w miare
rownomierny i wynosi 1 cm). Zainstalowanie szyny na takim spadzie nie
wchodzi chyba raczej w gre. I tu mam pytanie, jak wypoziomowac szyne
(prowadnice do drzwi)?
Zrobic takiego dlugiego klina z drzewa? Moze sa jakies silikony lub inne
srodki, ktorymi mozna by wypoziomowac i na to polozyc szyne? Tylko, że
oczywiscie taki srodek musialby byc trwaly - drzwi troche waza.
Ma ktos jakies pomysly?

Pozdrawiam,
Jurek

1. Data: 2002-11-18 15:09:07

Temat: Re: Jak wypoziomowac?
Od: Sobek <s...@u...zabezpieczenie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to polozyc szyne? Tylko, że oczywiscie taki srodek musialby
> byc trwaly - drzwi troche waza. Ma ktos jakies pomysly?

Nie musisz tego poziomowac - przyykrec dolna prowadnice do
parkietu. Nastepnie wyreguluj drzwi na wozkach (regulacja jest
naprawde duza). Potem naklej lub przykrec (w zaleznosci od
producenta zastosowanych drzwi) w odpowiednim miejscu tzw.
pozycjonery, azeby drzwi nie jezdzily sobie "samodzielnie".
I po problemie.

Pozdrawiam
Sebastian Sobecki

1. Data: 2002-11-18 19:36:01

Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był 18-11-2002 16:09 z sekundami, gdy "Sobek" napisał(a) tak:
[ciach]
> Potem naklej lub przykrec (w zaleznosci od producenta
> zastosowanych drzwi) w odpowiednim miejscu tzw. pozycjonery,
> azeby drzwi nie jezdzily sobie "samodzielnie". I po
> problemie.

hint: system Komandora nie ma pozycjonerów. Wykluczają je tzw.
wąsy, które zapobiegają wyskoczeniu drzwi z szyn.

--

::: Rafał :::

1. Data: 2002-11-18 21:31:59

Od: Sobek <s...@u...zabezpieczenie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hint: system Komandora nie ma pozycjonerów. Wykluczają je tzw.
> wąsy, które zapobiegają wyskoczeniu drzwi z szyn.

Witam.

System Komandora MA pozycjonery - sa one przykrecane do gornej
prowadnicy (pozycjonuja gorne wozki).
W wiekszosci sytemow stalowych pozycjonery montowane sa w gornej
prowadnicy.

Pozdrawiam.
Sebastian

1. Data: 2002-12-02 12:38:55

Od: "liko" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie było ok.2 cm i regulacja nic nie pomogła pod szyną mam listwę która
jest odpowiednio wystrugana

> [...]
> producenta zastosowanych drzwi) w odpowiednim miejscu tzw.
> pozycjonery, azeby drzwi nie jezdzily sobie "samodzielnie".

Pomiar ciepła
Wieszanie szafki na ścianie. Pomocy.
Sklepy dekoracyjne i meblowe we Wrocławiu?
mleko z wódką
[głupie] pralka automatyczna a fizyka teoretyczna :-)