Jak wyzwolic ludzi od Zła

11. Data: 2013-07-21 15:32:48

Temat: Re: Jak wyzwolic ludzi od Zła
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lipca 2013 14:13:33 UTC+2 użytkownik LaL napisał:
> Ale brednie, katolicy nie mają pojęcia o Jezusie, bo im ta religia jest jedynie
potrzebna aby kogoś nienawidzieć.

Przecież dla ciebie również! ;P

12. Data: 2013-07-21 15:47:25

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 15:31, m...@g...com pisze:

> na twoim etapie rozwoju oczywiście -masz PEŁNĄ rację! ;)

nocotyniepowiesz...
czekam z niecierpliwoscia az uzasadnisz swoje stwierdzenie biorac na
tapete dzieci umierajace na raka.
i ta pania, ktora wsadzili za to, ze ja zgwalcono.
i te dzieci zatluczone w rodzinie zastepczej
a poniewaz jestes na innym etapie rozwoju, na pewno uzasadnisz to z
latwoscia
ile jest w tym dobra?
mlotku

13. Data: 2013-07-21 16:00:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lipca 2013 15:47:25 UTC+2 użytkownik mememe napisał:

> [...]
>
> i te dzieci zatluczone w rodzinie zastepczej
>
> a poniewaz jestes na innym etapie rozwoju, na pewno uzasadnisz to z

...tyle ile wbijanie ci młotkiem pereł w ryjek? ;P

14. Data: 2013-07-21 16:02:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lipca 2013 14:13:33 UTC+2 użytkownik LaL napisał:
> Ale brednie, katolicy nie mają pojęcia o Jezusie, bo im ta religia jest jedynie
potrzebna aby kogoś nienawidzieć.

Przecież Tobie również jest potrzebna do tego samego! ;P
Powinienes wiec ich dobrze rozumieć... ;)

15. Data: 2013-07-21 16:03:17

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 16:00, m...@g...com pisze:

> ...tyle ile wbijanie ci młotkiem pereł w ryjek? ;P

sprobuj, no chociaz sprobuj zamiast sie wykrecac. przy TWOIM poziomie
rozwoju na pewno znajdziesz w tym MNOSTWO dobra.
co, rura ci zmiekla? nie potrafisz?

hehehe

16. Data: 2013-07-21 16:17:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 lipca 2013 16:03:17 UTC+2 użytkownik mememe napisał:
> [...]
:)

> sprobuj, no chociaz sprobuj zamiast sie wykrecac. przy TWOIM poziomie
>
> rozwoju na pewno znajdziesz w tym MNOSTWO dobra.
>
> co, rura ci zmiekla? nie potrafisz?
>

> hehehe

Dobrze: Oto ona (przygotowana !specjalnie! dla !Ciebie!):
"Przecież dostales odpowiedz - widać po twojej ripoście- ze trafną! ;P "
hehehe ;D

17. Data: 2013-07-21 16:35:42

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 16:17, m...@g...com pisze:

:)

> Dobrze: Oto ona (przygotowana !specjalnie! dla !Ciebie!):
> "Przecież dostales odpowiedz - widać po twojej ripoście- ze trafną! ;P"
> hehehe ;D

rzeczywiscie. znakomite potwierdzenie twojej teorii.
klaniam sie w pas majac unaoczniona tak wysmienita argumentacje.

18. Data: 2013-07-21 16:43:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 00:12:56 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> .Jezus...który nawet poddanie go ukrzyżowaniu potrafił przekuć w akt wyzwalający
(rozumiejących to) od zwierzęcego lęku przed cierpieniem i śmiercią. I na tym właśnie
polega Jego Dzieło Zbawcze -wybawienie-wyzwolenie-uwolnienie 'idących za nim' od Lęku
o siebie -w myśl idei że wszystko co nas spotyka jest 'dane nam z ręki Boga' -jako
Dobrego Ojca - czyli prowadzi do konkluzji że cała Rzeczywistość jest DOBRA -bez
wyjątku... :)

Zapomina się w tym pięknym rozważaniu, że Jezus jednak miał wpływowego Tatę
;-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

19. Data: 2013-07-21 16:51:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 07:00:46 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ...tyle ile wbijanie ci młotkiem pereł w ryjek? ;P

Howgh :-)

20. Data: 2013-07-21 17:01:32

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-21 16:51, Ikselka pisze:

:)

> Howgh :-)

tylko na tyle cie stac maly krzykaczu?
co tam dzisiaj masz najlepszego? pewnie kazanie w twoim kosciele bylo
najfajniejsze :D

to ja się głodzę a te larwy śmietankę spijają
debska olo ghost eniłan!
Pokłosie
Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!