Jak wyzwolic ludzi od Zła

51. Data: 2013-08-06 21:40:17

Temat: Re: Jak wyzwolic ludzi od Zła
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nienawisc czyjejś (choćby i wyimaginowanej) nienawiści
jest nadal tylko nienawiscią. No bo chyba to nie milosc.
Tu dwa znaki ujemne nie dają jak w matematyce dodatniego ;)

....Chore z nienawiści katolstwo jest wymaginowane, taaaaaa.

52. Data: 2013-08-15 10:15:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 21:17:32 UTC+2 użytkownik mememe napisał:
> [...]
:P

tak samo jak to ze istnieje jakakolwiek teza której brak udowodnienia

> wiem, ze nie potrafisz,

nie sądź innych po sobie ;P

> nie wysilaj sie bo ci zylka peknie :)

dziekuje za tę tak dobrze udaną 'troske' :)
faktycznie na niektórych szkoda zdrowia ;)

53. Data: 2013-08-15 10:18:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 21:40:17 UTC+2 użytkownik LaL napisał:
> [...]
>
> Tu dwa znaki ujemne nie dają jak w matematyce dodatniego ;)
>

> ....Chore z nienawiści katolstwo jest wymaginowane, taaaaaa.

Nareszcie trafna autodiagnoza, teraz tylko w nią uwierzyć... ;P

to ja się głodzę a te larwy śmietankę spijają
debska olo ghost eniłan!
Pokłosie
Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!