Jak wzmocnic.........

1. Data: 2003-05-03 11:21:53

Temat: Re: Jak wzmocnic.........
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalistyczny zestaw cwiczen na przednie i tylne wiezadlo krzyzowe.
Musisz isc do rehabilitanta od kolan - on pokaze cwiczenia.
Tzn. samych wiezadel zabardzo sie nie wzmacnia, tylko wzmacnia sie miesnie,
ktore czesciowo przejmuja na siebie funkcje wiezadel - tzn. daja dodatkowa
stabilizacje kolana (czyli wzmocnienie).

2. Data: 2003-05-03 21:20:39

Temat: Jak wzmocnic.........
Od: "wessee" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wzmocnic wiazadla krzyzowe kolan , biegam w maratonach i zawsze mam po
maratonie problemy z wiazadlami.Serdecznie dziekuje Janusz

3. Data: 2003-05-05 18:46:12

Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

plitkin napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>ktore czesciowo przejmuja na siebie funkcje wiezadel - tzn. daja dodatkowa
>stabilizacje kolana (czyli wzmocnienie).

Bingooo! :)))
k.

4. Data: 2003-05-05 22:07:56

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bingooo! :)))

:-)
W ktorym momencie??

Jak zmniejszyć obrzęk nad okiem ?
[głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?
Pytanka poporodowe
Wybity / zwichniety palec po 8 miesiacach...
Skutki biernego palenia.