Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna] Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]

Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]

Data: 2020-05-23 09:41:23
Temat: Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 22.05.2020 o 21:31, m...@g...com pisze:
> O istocie idiotyzmu? Bardzo chętnie. Pytanie choćby o jego naturę -
> rzecz wrodzona czy może nabyta na skutek urobienia przez kogoś?
> ---
> Ominela cie jakos moja wczesniejsza odPOwiedz iXli, wiec cytnem:
>
> "Idiotami"[osobami warunkowanymi toksycznym zsocjalizowaniem] nie
> sa niemowlaki. POtem siem zaczyna. [...] Mechanizmy obronne przed
> faktami mamy rownie gleboKO wbudowane co przeKOnanie o wlasnej normal
> nosci i budowaniu falszywego wartosciowania ego na POnizaniu innych...
> Nawet jesli pewnych elementow tego wariactwa udalo ci siem uniknac lub
> [...]

Tego akurat nie wiemy, nie dajemy szans niemowlakom aby się same mogły
określać.

Moim zdaniem ludzie poza paroma promilami na populację rodzą się mądrzy,
to dopiero późniejsza egzystencja robi ich idiotami, chcąc nie chcąc
muszą dostosować się do stylu narzucanego przez różne kreatury ze
swojego gatunku. Weźmy tego ostatnio kreowanego na świętego szefa MZ p
Szumskiego, - konia z ogonem temu co wyjaśni racjonalność tego o co mu
chodzi z tymi zagraniami - "za dwa tygodnie wszyscy zakładamy maski",
"od 01.06.2020 można urządzać wesela na 50 osób", itditp..  kto tu jest
idiotą - my czy on, a może wszyscy albo nikt?