Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna] Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]

Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]

Data: 2020-05-23 12:44:23
Temat: Re: Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTotalna]
Od: m...@g...com

Tego akurat nie wiemy, nie dajemy szans niemowlakom aby się same mogły
określać.

Moim zdaniem ludzie poza paroma promilami na populację rodzą się mądrzy,
to dopiero późniejsza egzystencja robi ich idiotami, chcąc nie chcąc
muszą dostosować się do stylu narzucanego przez różne kreatury ze
swojego gatunku.
---
Mniej wiencej o to mi szlo piszonc o "nieskazeniu niemowlencym", ty to
troche rozciongasz w czasie, ja skazenie egotycznym zsocjalizowaniem
proponuje zobaczyc wlasciwie od narodzenia albo i wczesniej, bo juz okres
prenatalny to ksztaltowanie bodzcami ludzkiej osobowosci np papierochy
alkohol czy inne somatomaty lub bodzce z zewnontrz obojentne nie som...

Weźmy tego ostatnio kreowanego na świętego szefa MZ p
Szumskiego, - konia z ogonem temu co wyjaśni racjonalność tego o co mu
chodzi z tymi zagraniami - "za dwa tygodnie wszyscy zakładamy maski",
"od 01.06.2020 można urządzać wesela na 50 osób", itditp.. kto tu jest
idiotą - my czy on, a może wszyscy albo nikt?
---
Gdybys wiedzial jakie informacje wplywajom na rzund zapewe traktowalbys
to nieco bardziej sPOlegliwie. POdejrzewam ze postawa rzundu jej zmiany
wynikajoom z tak wielu czynnikow ze jak z orzekaniem o czyims zidioceniu
tak opinie o nich to PO prostu wynik blogiej nieswiadomosci stanu rzeczy
PO naszej/twojej/mojej stronie. Jestesmy POwiedzmy to szczerze ignorantami
co nie znaczy ze nie mamy pytac i dostawac jasnych klarownych odPowiedzi...
Ale na calom szczerosc nie ma co liczyc. Chcialbym zyc w sPOleczenstwie
zdolnym przyjonc kazde fakty i prawde o swojej sytuacji ale to jeszcze nie
dzis...i dlugo, pytanie ile jeszcze mamy czasu...obstawiam ze za malo...
To co wiem wlasciwie POzwala mi sPOkojnie czekac na Wielki Final tej ePOki ;P