Jak zatrzymać zmywarkę?

11. Data: 2020-05-18 20:48:24

Temat: Re: Jak zatrzymać zmywarkę?
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2020 o 20:33, j...@g...com pisze:

> Włączyłam ECO w zmywarkę Bosch myślałam że to szybki i ekologiczny program A to
myje i myje i myje zaraz mnie szlag trafi jakie to ECO dla mnie Eco to szybkie i
ekologiczne ZALLLLLLL

Po 4. godzinach się wyłączy sama. Jak wszystkie sposoby
powstrzymania zmywarki zawiodą, zostaje jeszcze przeczytanie
instrukcji.

12. Data: 2020-05-18 22:13:18

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-05-18 o 20:48, collie pisze:

> Po 4. godzinach się wyłączy sama. Jak wszystkie sposoby
> powstrzymania zmywarki zawiodą, zostaje jeszcze przeczytanie
> instrukcji.

U mnie w każdym momencie otwarcie drzwiczek zatrzymuje zmywarkę
Mam Siemens (Bosch jeden diabeł)

--
Irokez

golarka do swetrow