Jak zbijacie gorączkę przy tej grypie (osoba dorosła) ?

1. Data: 2009-01-29 07:04:52

Temat: Jak zbijacie gorączkę przy tej grypie (osoba dorosła) ?
Od: "TM" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do wszytkich, którzy teraz chorowali/chorują : czym udaje Wam sie
najlepiej zbic gorączkę?
Mąz bierze Efferalgan z kodeiną - pierwsza tabletka zbiła temperaturę do 37
paru kresek, ale potem był znowu podjazd znacznie powyżej 38.
Następne tabletki Efferalganu działają duzo słabiej. I dziwne - samopoczucie
sie polepsza, ale temperatura praktycznie nie spada.
Lekarz poleca Pyralginę, najlepiej w czopkach.

A co Wam najlepiej pomaga?

TM

2. Data: 2009-01-29 08:44:14

Od: "Lokomotywek" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TM" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> samopoczucie sie polepsza, ale temperatura praktycznie nie spada.
> Lekarz poleca Pyralginę, najlepiej w czopkach.

Przechodziłem takie coś w grudniu. Brałem tony gripexu i innych badziew.
Dopiero zwykła aspiryna mi pomogła.
Pozdrawiam serdecznie.
Leszek Z.

3. Data: 2009-01-29 08:52:34

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samopoczucie
> sie polepsza, ale temperatura praktycznie nie spada.
> Lekarz poleca Pyralginę, najlepiej w czopkach.

Jeśli samopoczucie jest w porządku, to ja nie zbijałbym
temperatury. Przecież po to ja właśnie organizm podnosi
żeby łatwiej zwalczyc infekcję. Dopiero gdzieś powyżej
39 bym reagował. Nie utrudniajmy życia naszemu systemowi
odpornościowemu.

4. Data: 2009-01-29 09:01:11

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz poleca Pyralginę, najlepiej w czopkach.

W tabletkach.

zyga

5. Data: 2009-01-29 09:43:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> samopoczucie sie polepsza, ale temperatura praktycznie nie spada.
> Lekarz poleca Pyralginę, najlepiej w czopkach.

Wlasnie skonczylam tygodniowa paragrypke...
Obnizalam temperature tylko chlodnymi okladami, wietrzeniem pokoju,
chlodnymi, ale nie zimnymi napojami (woda+miod+cytryna) i Scorbolamidem i to
dopiero, gdy przekroczyla 38,6C.

Przekaż 1%podatku:
http://www.dogtor.iq.pl/procentpodatku.php
http://www.dzieciom.pl/3682

6. Data: 2009-01-29 09:59:58

Od: "TM" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mąż brał aspirynę na początku choroby, ale temperatura wciąż rosła.
Praktycznie dwa dni gorączka sie wahała - 38,8 plus minus kilka kresek.
Do tego kilka fal solidnych dreszczy.
Mało się pocił. Oczy jak u spawacza...
Sampopoczucie w miarę wracało tylko na krótko, potem prawie zero kontaktu.
Ale dziś chyba będzie juz z górki.
Mam nadzieję.

pozdrawiam :)
TM

7. Data: 2009-01-29 12:38:40

Od: "Edi" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mało się pocił. Oczy jak u spawacza...
> Sampopoczucie w miarę wracało tylko na krótko, potem prawie zero kontaktu.

miałem chyba tego samego wirusa, przez 2-3 dni 39stC i za nic nie chciało
zejść niżej, po podaniu gripexu spadało najwyżej o 2-3 kreski.
Samo przeszło po 3 dniach. Oczy przekrwione, najgorsze, ze organizm sie nie
pocił! dopiero po 3 dniach, ale nie wiele. Najlepiej pomaga (i chyba tylko)
czas spędzony łóżku.

Edi

8. Data: 2009-01-30 12:26:20

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> W tabletkach.
>
> zyga

a ten lek czasem nie jest: "silnie toksyczny lek, selektywnie p-bólowy,
bezmyślnie nadużywany w polskich szpitalach, w wielu krajach usunięty z
lekospisu" ?

--
Blog: http://blog.stalica.info

9. Data: 2009-01-30 18:47:41

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TM <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
> Następne tabletki Efferalganu działają duzo słabiej. I dziwne - samopoczucie
> sie polepsza, ale temperatura praktycznie nie spada.

Tylko dlaczego akurat z kodeiną?

Codziennie widzę ludzi uzależnionych od preparatów z kodeiną... I co gorsza -
mogę ich tylko pouczać, nie mogę odmówić sprzedaży...

Ania

10. Data: 2009-01-30 19:49:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " napisał:

> Codziennie widzę ludzi uzależnionych od preparatów z kodeiną...
> I co gorsza - mogę ich tylko pouczać, nie mogę odmówić sprzedaży...

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3818457
Zaczęłam czytać i się przeraziłam...

--
Pozdrawiam - Aicha

Czy homeopatia jest szarlataneria ?
Krew po oddaniu stolca
Ból w klatce piersiowej i plecach - strona prawa
Aborcja: zestawienie pogladow
Pandemia za progiem