Jak zdobyć władzę nad populacją.

31. Data: 2020-03-24 13:35:03

Temat: Re: Jak zdobyć władzę nad populacją.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 08:58, XL pisze:

> Daj spokój. Co ma dać komuś z pustym...i regałami do ,,myślenia" ,,Wiedźmin"?
> W najwyższym przypadku - ,,bierz, co się da" oraz ,,broń, co twoje". Takie
> rzeczy wie pierwszy z brzegu szympans, bez ,,prozy" Sapkowskiego.

I tylko tyle pierwszy z brzegu szympans rozumie z prozy Sapkowskiego.
W najwyższym przypadku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2020-03-24 14:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> https://www.worldometers.info/coronavirus/
>
> Widzę, że we Włoszech na 63927 przypadków wyzdrowiało 7432
> A w USA na 46145 wyzdrowiało 295
>
> Może dlatego, że we Włoszech wcześniej się zaczęło, to i ludzie
> wcześniej zdrowieją.
> Podają, że leczenie trwa od kilku dni do 6 tygodni, a w ciężkich
> przypadkach do kilku miesięcy (albo do zgonu). Trzeba chyba poczekać
> na falę wyzdrowień tych, którzy zarazili się pierwsi.

Oby.
Bo w sumie moznaby na te dane spojrzec w ten sposób ze na razie
wyjasnionych przypadków mamy około 120 tysiecy z czego 17 tysiecy zmarło.
To przerazajaca statystyka...

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

33. Data: 2020-03-24 15:26:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
> Bo w sumie moznaby na te dane spojrzec w ten sposób ze na razie
> wyjasnionych przypadków mamy około 120 tysiecy z czego 17 tysiecy zmarło.

Dla każdego kumatego jasne jest jedno: będzie to miał KAŻDY a) objawowo lub
b) bezobjawowo.
Walka toczy się tylko o jedno - o OPÓŹNIANIE INDYWIDUALNYCH ZACHOROWAŃ,
czyli spłaszczenie krzywej zachorowań przez rozciągnięcie jej w czasie, aby
grupa ,,a)" nie zachorowała JEDNOCZEŚNIE. Jeśli się spłaszczanie nie uda, to
się wyłożą wszystkie systemy, a pierwszy z nich to służba zdrowia - nie
dlatego, że zła, lecz dlatego, że nieprzewidziana na taką falę; najlepsze
falochrony nie chronią przed tsunami.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-03-24 16:58:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 15:26, XL pisze:

> [...]
> czyli spłaszczenie krzywej zachorowań przez rozciągnięcie jej w czasie, aby
> grupa ,,a)" nie zachorowała JEDNOCZEŚNIE.

Brawo. W końcu do ciebie dotarło to, co wcześniej już ci pisałem.

> Jeśli się spłaszczanie nie uda,

A się nie uda. Bo chodzi o spłaszczenie do możliwości i wydolności
służby zdrowia.
https://krytykapolityczna.pl/gospodarka/popkiewicz-p
andemia-katastrofa-zdrowotna-spoleczna-gospodarcza/

> się wyłożą wszystkie systemy, a pierwszy z nich to służba zdrowia - nie
> dlatego, że zła,

U nas bardzo zła.

> lecz dlatego, że nieprzewidziana na taką falę;

Na żadną falę.
U nas się wydaje na falę propagandy w TVpis.
I na wynagrodzenia dla ministrów środowiska wierzących w chemtrailse i
strzelających do zwierząt. Na komisje smoleńskie grzebiące w grobach i
robiących symulacje na parówkach i puszkach. I na kaplice w sejmie,
klechów w szkołach, w służbach mundurowych i bez celu i żadnej kontroli
wałęsających się po szpitalach.
O kretyńskim pomyśle przekopu mierzei i zakupu F-cośtam za kilkanaście
miliardów z litości nie wspomnę.
W naszym pięknym kraju ważniejszy jest pomnik w każdym mieście papieża
chroniącego kolegów pedofilów, a nie służba zdrowia.

Zresztą, na co ci służba zdrowia? Przecież wystarczy, że się pomodlisz.
Nie masz zaufania do swojego boga? Nie będzie zadowolony...

> najlepsze
> falochrony nie chronią przed tsunami.

Lepiej mieć jakikolwiek, niż nie mieć wcale.
Głosuj dalej na prawaków, to zatęsknisz za lewacką publiczną służbą zdrowia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2020-03-24 17:20:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 16:58, Kviat pisze:

> Brawo. W końcu do ciebie dotarło to, co wcześniej już ci pisałem.

Nie, musiał to wyłożyć Szumowski.

Ale cieszmy się, że porzucona została fascynacja "racjonalizmem"
Anglików. Bo i oni też ją porzucili.

Obyśmy się jeszcze doczekali, aż nasz minister zrozumie zasadność
szerszego testowania.

Ewa.

36. Data: 2020-03-24 18:36:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 10:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ależ to nic nowego. Przez wieki istniała książka jarmarczna dla ludu. Nawet przed
drukarstwem bogaci chłopi w Zachodniej Europce płacili kopistom, żeby wpisywali co
lepsze kawałki trubadurów do książeczek z najpośledniejszego pergaminu.

a Sienkiewicz to pies?

--
gazebo

37. Data: 2020-03-24 18:46:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 16:20, FEniks pisze:

> Nie, musiał to wyłożyć Szumowski.
>
> Ale cieszmy się, że porzucona została fascynacja "racjonalizmem"
> Anglików. Bo i oni też ją porzucili.

serio? przeoczylem, ze cos takiego bylo, natomiast Brexit ciagle znaczy
Brexit tak jak Duda w Polsce i jego wybory

> Obyśmy się jeszcze doczekali, aż nasz minister zrozumie zasadność
> szerszego testowania.
>
> Ewa.

dobrzy przezyja ;)

--
gazebo

38. Data: 2020-03-24 19:31:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 18:46, gazebo pisze:

> serio? przeoczylem, ze cos takiego bylo

Że porzucili przeoczyłeś?

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wielka-
brytania-johnson-wprowadza-nowe-ograniczenia/e97bn7r

I tak to już zostanie:

https://www.youtube.com/watch?v=eS09yAwqVWI&feature=
emb_rel_end

?

Ewa

39. Data: 2020-03-24 20:40:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 17:20, FEniks pisze:

> Nie, musiał to wyłożyć Szumowski.

Fakt. Samodzielne myślenie nie jest jej mocną stroną.

> Ale cieszmy się, że porzucona została fascynacja "racjonalizmem"
> Anglików. Bo i oni też ją porzucili.
>
> Obyśmy się jeszcze doczekali, aż nasz minister zrozumie zasadność
> szerszego testowania.

Będzie udawał, że nie rozumie, bo kasa poszła na TVpis.
Ci ludzie nie są zdolni przyznać się do błędów.

Pozdrawiam
Piotr

40. Data: 2020-03-24 21:51:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/03/2020 o 18:31, FEniks pisze:

> Że porzucili przeoczyłeś?
>
> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wielka-
brytania-johnson-wprowadza-nowe-ograniczenia/e97bn7r

ja tu zyje, a to co slyszysz to tak naprawde nijak ma sie do zycia

> I tak to już zostanie:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=eS09yAwqVWI&feature=
emb_rel_end

> ?

pamietam powodz we Wroclawiu, wiec?

--
gazebo

Wyciekly dane COVID-19 leczenie i PROFILAKTYKA!
Co nas nie zabije...
Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!