Jak zrobić podróbke KFC ale lepsza?:-)

1. Data: 2002-08-11 21:03:11

Temat: Jak zrobić podróbke KFC ale lepsza?:-)
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie? :-))) Chcę usmazyć qrczkowe częsci na modłę tych z KFC - w
czym je pomoczyć i co zrobić zeby uzyskać taką skórke? Zwykła panierka to
nie jest:-(( Ewentualnie proszę o alternatywne przepisy :-))))

Pytam bo już wiem, ze przyjdzie mi robic danko z qrczaka w miescie gdzie nie
ma KFC - nie do wiary, że są jeszcze takie:-)))))))

HaNkA

1. Data: 2002-08-11 21:21:35

Temat: Re: Jak zrobić podróbke KFC ale lepsza?:-)
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> Jak w temacie? :-))) Chcę usmazyć qrczkowe częsci na modłę tych z KFC - w
> czym je pomoczyć i co zrobić zeby uzyskać taką skórke? Zwykła panierka to
> nie jest:-(( Ewentualnie proszę o alternatywne przepisy :-))))

arrghhh! grrr...
ekhm...

Droga Hanko.
Wlasnie sie najadlem, wiec bede w miare poblazliwy...
Przeczytaj to:
http://kuchenna.host.sk/pliki/lincz.html
(http://kuchenna.host.sk/ -> Za co linczujemy)

i blagaj o przebaczenie!

Ciekawe, czy bedzie burza...
Ale chyba nikomu juz sie nie chce...

> Pytam bo już wiem, ze przyjdzie mi robic danko z qrczaka w miescie gdzie nie
> ma KFC - nie do wiary, że są jeszcze takie:-)))))))

Szkoda, ze jest ich tak malo...

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-08-11 21:21:40

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> ma KFC - nie do wiary, że są jeszcze takie:-)))))))

A moze jeszcze pizze jak w Pizzy Hut i gofry?
pytam, bo akurat mam pod reka, a nie w kazdym miescie sa pizzerie...
a Art (chudszy) moze sie podzielic przepisami na golonke...

Bozenka z Wilna :o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2002-08-11 21:25:40

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../
> Ciekawe, czy bedzie burza...
> Ale chyba nikomu juz sie nie chce...
/.../

Lukaszu, a ja jeszcze nie zjadlam wiec jestem w stanie "nie dotykac!" ;-)

1. Data: 2002-08-11 21:27:18

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:
> Lukaszu, a ja jeszcze nie zjadlam wiec jestem w stanie "nie dotykac!" ;-)

W takim razie swietnie sie uzupelniamy :-))
Ty ja zrugaj a jak juz zacznie hlipac z przerazenia ja laskawie ja
poinformuje "za co i dlaczego" :-))

1. Data: 2002-08-11 21:30:57

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A moze jeszcze pizze jak w Pizzy Hut i gofry?

Boze, mam zlecenie na zrobienie qrczaków ala te z KFC bo ktos to nigdy nie
jadl chce sprobowac. Nie będę wiozla qbła z KFC osiemdziesiąt kilometrow -
wydawalo mi się ze zapytanie na grupie poswieconej kulinariom jest sensowne.
Gdybym chciala dokladny patent KFC zapytalabym sasiada bo tam pracuje.
Wydawalo mi się, ze w temacie napisałam "jak zrobić podróbkę KFC ale
lepszą". Podróbke nie zaś oryginalne qrczaki z KFC i połozyłam akcent na
lepszą.

Może czytajcie uważniej posty zanim zaczniecie ubierac białe kaptury i
podpalac stos?

HaNkA ZŁa

1. Data: 2002-08-11 21:43:38

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> Gdybym chciala dokladny patent KFC zapytalabym sasiada bo tam pracuje.

Watpie, zeby pracownicy filii znali "dokladny patent".
Pomijam juz koniecznosc posiadania specjalnych maszyn do smazenia za XXXX$

> Może czytajcie uważniej posty zanim zaczniecie ubierac białe kaptury i
> podpalac stos?

Moze zapoznawaj sie z FAQ i archiwum grupy zanim na nia napiszesz
pierwzsy raz??

plonk warning

Juz nie poblazliwy

1. Data: 2002-08-11 21:43:41

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> Wlasnie sie najadlem,

Na noc? To nie zdrowe.:-)

A nie wystarczylo podanie linka http://kuchenna.host.sk/przepisy/kfc.html .
?

> i blagaj o przebaczenie!

Mam na imię HaNkA a nie Kassandra i daru jasnowidzenia nie posiadam.
Przeceniasz mnie jesli sądzisz, ze znam zawartosc kazdej strony w
internecie. dlaczego więc mam błagac o przebaczenie?

> Szkoda, ze jest ich tak malo...

Subiektywne zdanie. Ja szanuję Twoje -oczekuję tego samego w zamian.

HaNkA

1. Data: 2002-08-11 21:46:29

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> Moze zapoznawaj sie z FAQ i archiwum grupy zanim na nia napiszesz
> pierwzsy raz??

Nie pisze na nia pierwszy raz

> plonk warning

Zapalki podac?:-)

HaNkA

1. Data: 2002-08-11 21:57:08

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> Na noc? To nie zdrowe.:-)

Jaka noc? Mam przestawiony zegar biologiczny - zyje od 14 do 3/4

> A nie wystarczylo podanie linka http://kuchenna.host.sk/przepisy/kfc.html ?

Nie.
Primo: na podanej przeze mnie stronie jest link do przepisow
Secundo: Podanie samych przepisow nie wyjasniloby niechetnej reakcji na
zadane pytanie

> Subiektywne zdanie.

Oczywiste stwierdzenie :->

> Ja szanuję Twoje -oczekuję tego samego w zamian.

Jestem tolerancyjny - choc czasami wydaje mi sie, ze az za bardzo :->

EOT

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

Pieczenie w prodiżu
witam :)
Ogorki Malosolne jak robic ? jakie macie sprawdzone przepisy
Pomocy!!! Obiecalam i...
rajskie jabłuszka...prosze o przepis...