Jak zrobić rybkę?

1. Data: 2007-02-01 22:07:30

Temat: Jak zrobić rybkę?
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

inaczej?
Ostatnio dostałam super przepis na rybkę w sosie śmietanowo-serowym z
pieczarkami. Moja córcia zjadła ze smakiem wielki kawał.
Podzielcie się jakimiś dobrymi przepisami, nadającymi się dla dziecka.

Ania

2. Data: 2007-02-01 23:40:43

Temat: Re: Jak zrobić rybkę?
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieczarkami. Moja córcia zjadła ze smakiem wielki kawał.
> Podzielcie się jakimiś dobrymi przepisami, nadającymi się dla dziecka.

Ciekawa prowokacja "Aniu Styś" Ciekawe kto sie nabierze.

Kri Z

3. Data: 2007-02-02 20:35:24

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> pieczarkami. Moja córcia zjadła ze smakiem wielki kawał.
> Podzielcie się jakimiś dobrymi przepisami, nadającymi się dla dziecka.

Jak córcia jada taką rybę taką jak wyżej, to chyba prawie każdy przpis
by się nadawał. Ja ryby przygotowuję raczej w najprostszy sposób - smażę
albo piekę.
Czasem popełniam kotlety: rozdrobniona ryba, jajko, bułka, natka
pietruszki, sól, pieprz.

M.K.

4. Data: 2007-02-03 08:14:03

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
.com...

> [...]
> albo piekę.
> Czasem popełniam kotlety: rozdrobniona ryba, jajko, bułka, natka

O dzięki. Kotlecik zrobię. Liw uwielbia kotleciki.

Ania

5. Data: 2007-02-03 08:15:20

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ciekawa prowokacja "Aniu Styś" Ciekawe kto sie nabierze.
>
> Kri Z

Absolutnie nie mam już czasu i ochoty na głupoty.

Ania

[JAKIE] Czajnik, toster, toster
kurczak + szpinak
Do Pani Ikselki