Jak zrozumieć MĘŻCZYZN??

1. Data: 2002-10-08 13:15:18

Temat: Re: Jak zrozumieć MĘŻCZYZN??
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" <a...@k...com.pl> wrote in message
news:anulk4$bgv$1@news.tpi.pl...
| Nie wiem, jak to jest, więc pisze...
|
| Zauważyłam, że jeśli facetowi podoba się jakaś kobieta, to potrafi tak
| przeróżne rzeczy zrobić, by ją zdobyć...
| Zabiega o nią, jak "głupi", ale tylko wtedy gdy "czegoś" od niej chce. W
| końcu, gdy mija zainteresowanie mężczyzny kobietą, to potrafi być "zimny,
| jak lód" - wtedy już jej nie zna!!!
|
| Czy ktoś mi wytłumaczy zachowanie mężczyzn ??

Którego trudnego elementu nie rozumiesz, Słoneczko?

Saulo

1. Data: 2002-10-08 13:27:33

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Którego trudnego elementu nie rozumiesz, Słoneczko?
>
> Saulo

Na Saula to Ty lepiej uważaj Słoneczko!
"Saulusie jak nóż, bezlitosny
Naciąłeś dziewcząt jak róż, w kraju sosny"

Bacha. ;)

1. Data: 2002-10-08 13:29:33

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" <a...@k...com.pl> napisało:

> [...]
> jak lód" - wtedy już jej nie zna!!!
>
> Czy ktoś mi wytłumaczy zachowanie mężczyzn ??

Najpierw napisz, czy dostał to, czego chciał, czy nie dostał. Bo to
dwie różne bajki.

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-10-08 13:30:48

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message

| Na Saula to Ty lepiej uważaj Słoneczko!
| "Saulusie jak nóż, bezlitosny
| Naciąłeś dziewcząt jak róż, w kraju sosny"
|
| Bacha. ;)

No, no, no! Tylko nie "Saulusa"!
Bo na "Saulusa" dusa mi sie rozjusa, strasnie strasnie!

Mądra, sama wyjaśnij Słoneczku - jak półkula półkuli.

Saulo
--
Laik i cynik o miękkim sercu :-)

1. Data: 2002-10-08 13:35:44

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zabiega o nią, jak "głupi", ale tylko wtedy gdy "czegoś" od niej chce. W
> końcu, gdy mija zainteresowanie mężczyzny kobietą, to potrafi być "zimny,
> jak lód" - wtedy już jej nie zna!!!

A czy himalaista wchodzi dziesięć razy na ten sam szczyt? ;)
Gdyby tak robił, nigdy nie zdążyłby zobaczyć z gór całego świata.
Zresztą, schodzenie na dół nie jest już tak pasjonujące, jak
pokonywanie nieznanej drogi w górę.

JGrabowski

1. Data: 2002-10-08 13:59:39

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Słoneczko:
> Czy ktoś mi wytłumaczy zachowanie mężczyzn ??

Chcesz wiedziec? :)
Napewno? ;)
Jesli tak, to w zasadzie da sie te sprawe wytlumaczyc...
chocby w taki sposob:

Jedno z przeklenstw jakie niestety ciazy na kobiecie jest
nastepujace:
'...ku twemu mężowi będziesz kierowała swe pragnienia,
on zaś będzie panował nad tobą....' i....
niektorzy mezczyzni _instynktownie_ o tym ~wiedza.

Wiec niektorzy nieelegancko to wykorzystuja, a niektorzy
sprawdzaja czy to co instynktownie 'czuja' rzeczywiscie
'dziala'.

Mniej wiecej dlatego. ;)

Czarek

1. Data: 2002-10-08 14:00:33

Od: "Słoneczko" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki:) Rozumiem o czym mówicie:) Bo faceci lubią kobiety "na chwilę" :) A
najlepiej co chwilę inną, bo wtedy jest fajna zabawa :) Oj mężczyźni
mężczyźni! Nie wiecie nawet, jak kobiety z tego powodu cierpią, poprzez
Waszą zabawę...
No tacy jesteście i trudno :) Trzeba to znieść :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Słoneczko

1. Data: 2002-10-08 14:02:35

Od: "Matthi A. S." <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" <a...@k...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jak lód" - wtedy już jej nie zna!!!
>
> Czy ktoś mi wytłumaczy zachowanie mężczyzn ??

Przykro mi sie przyznac, ale czym bardziej tajmnicza jest kobieta, tym
dluzej z nia jestem. Ale jak sie "nagimnastykowalem" zeby "zdobyc" piekna, a
ona jest wylacznie piekna i przejzysta, to jakos trace automatycznie chec.
Ale musze dodac, ze ja tez bylem tylko dla pewnych pan przejzystym (i
nudnym), resultat ten sam - samotnosc i bol.

czyli?
mezczyzni = kobiety (no moze kobiety sa ladniejsze) ;)

Pozdrawiam
Maciek

1. Data: 2002-10-08 14:07:59

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" napisało w wiadomości :
> [...]
> Waszą zabawę...
> No tacy jesteście i trudno :) Trzeba to znieść :)

No i widzisz Destrojerku co narobiłeś? :P
Zamordowałeś ufność.
Teraz będziesz miał wyrzuty.
Chłopy są bałamutne Słoneczko, ale na szczęście nie wszystkie.
Tym niemniej warto się pilnować. :)

Bacha.

psychoterapia w Krakowie
Kto czuł się tak, jak ja??