Jak "zrudzic wlosy"

1. Data: 2003-09-06 10:36:15

Temat: Jak "zrudzic wlosy"
Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie, drogie Grupowiczki jakis pomysl na to, jak moglabym nadac moim
wlosom odcieniu miedz bez uzywania farby/szamponu koloryzujacego/henny i
innych?

Mam na mysli cos co dziala jak rumianek do wlosow blond (rozjasnia) lub
olejek rycynowy (przyciemnia wlosy).

Dodam ze jestem szatynka z wyraznymi zloto-miadzianymi refleksami i
chcialabym ich wiecej!!

Dzieki
Agata

1. Data: 2003-09-06 13:53:29

Temat: Re: Jak "zrudzic wlosy"
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Sep 2003 12:36:15 +0200, "Agatek"
<_...@s...krakow.pl> wrote:

> [...]
>olejek rycynowy (przyciemnia wlosy).
>
>Dodam ze jestem szatynka z wyraznymi zloto-miadzianymi refleksami i

liscie kasztana wloskiego. tak czytalam, jeszcze nie probowalam.
ja uzywam henny. na nieszczescie Schwarzkopf od jakiegos czasu
nie produkuje henny w dokladnie moim naturalnym odcieniu, wiec
mieszam rozne proszki i wychodzi czasem...hhhmmm...bardzo
ciekawie ;)

trys - rudy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 07:12:44

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gkpjlv88ovhmlptkqahle2t9v867luqc1g@4ax.com...

> liscie kasztana wloskiego. tak czytalam, jeszcze nie probowalam.

Dzieki, wyprobuje na pewno! Mam nadzieje ze w jakiejs aptece lub herbapolu
znajde...

> [...]
> nie produkuje henny w dokladnie moim naturalnym odcieniu, wiec
> mieszam rozne proszki i wychodzi czasem...hhhmmm...bardzo

Na henne nie chce sie decydowac, chodzi mi raczej a babciny sposob.
zobaczymy co ten kasztanowiec poradzi...

Dzieki i pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-09-08 15:53:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzieki, wyprobuje na pewno! Mam nadzieje ze w jakiejs aptece lub herbapolu
>znajde...

teraz mam sklerotyczny dylemat...czy aby te liscie nie powinny
byc swieze......o rany, nie pamietam

>Na henne nie chce sie decydowac, chodzi mi raczej a babciny sposob.
>zobaczymy co ten kasztanowiec poradzi...
>
>Dzieki i pozdrawiam
>Agata

henna to dosc babciny sposob, bo to roslina i poza tym jest
bardzo zdrowa dla wlosow - mozna dostac proszek henny nie
koloryzujacy a tylko wzmacniajacy

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-09 06:21:47

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz mam sklerotyczny dylemat...czy aby te liscie nie powinny
> byc swieze......o rany, nie pamietam

Mysle, ze mozna uzyc tak jak rumianku- swiezego albo suszonego. Zapytam w
aptece:)

> henna to dosc babciny sposob, bo to roslina i poza tym jest
> bardzo zdrowa dla wlosow - mozna dostac proszek henny nie
> koloryzujacy a tylko wzmacniajacy

A gdzie w takim razie szukac takiej henny? W drogerii? I po czym poznac ze
ten nie bedzie koloryzowal?

Agata

CZY KTOŚ WIE??
prosze o rade