Jak zrzucic 20

11. Data: 2003-06-30 18:14:55

Temat: Re: Jak zrzucic 20
Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prowadzisz siedzacy trub zycia,plywanie,bieganie zbyt obicazy ci stawy
> kolanowe.
Pierwszy raz słyszę, że bieganie obciąza stawy kolanowe.

minka

12. Data: 2003-07-01 08:16:54

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam HAfsa-> odchudzona o 32 kg

Ile czasu ci to zajęło?

minka-p

13. Data: 2003-07-01 08:27:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pierwszy raz słyszę, że bieganie obciąza stawy kolanowe.

To chyba logiczne,przy duzej nadwadze wszystkie stawy konczyn oraz
kregoslupa sa obciazone nadmierna masa do dzwigania.Ogolnie w otylosci
nadmierna waga prowadzi do zwyrodnien stawow,niewydolnosci ukl zylnego i
limfatycznego.Jesli wiec dolozyc tym stawom jeszcze dodatkowa prace pod
postacia wiekszych wstrzasow np przy bieganiu,stawy moga zaprotestowac
np.uszkodzeniem aparatu dodatkowego w stawie kolanowym jakim sa
łąkotki.Zanim wiec osoba otyla zacznie biegac-musi po prostu zrzucic troche
balastu z siebie,stad polecane jest plywanie,cwiczenia w odciazeniu stawow
np na lezaco.Nie jestem lekarzem sportowym,zeby dokladnei wytlumaczyc
wszelkie mechanizmy urazow stawow ale tak ogolnie nalezy to
rozumiec.Pozdrawiam HAfsa

14. Data: 2003-07-01 09:24:11

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bdrh1t$f64$1@inews.gazeta.pl,
Hafsa <h...@g...pl> typed:

> [...]
> lekarzem sportowym,zeby dokladnei wytlumaczyc wszelkie mechanizmy
> urazow stawow ale tak ogolnie nalezy to rozumiec.

Poza tym bieganie moze doprowadzic do spluszowienia w stawie rzepkowym,
paskudnego schorzenia leczonego zastrzykami za kilka tysiecy zlotych albo
chirurgicznym usunieciem "wygoleniem" chrzastki z rzepki. To dosc czesto
dotyka osob uprawiajacych bieganie regularnie, kilka sposrod moich
biegajacych wyczynowo kolezanek mialo to schorzenie, mimo ze byly
szczuplutkie i przyzwyczajone do biegania na dlugich dystansach juz od
dziecka.

Pozdrawiam,
Karola

15. Data: 2003-07-01 09:57:08

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...
> In news:bdrh1t$f64$1@inews.gazeta.pl,
> Hafsa <h...@g...pl> typed:
> Poza tym bieganie moze doprowadzic do spluszowienia w stawie rzepkowym,

co to jest spluszowienie?Nie slyszalam o takim schorzeniu?Stan
zapalny?Zwyrodnienie?HAfsa niedouczona

16. Data: 2003-07-01 09:57:35

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam HAfsa-> odchudzona o 32 kg
>
> Ile czasu ci to zajęło?
pol roku.Hafsa

17. Data: 2003-07-01 10:43:57

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " minkapinka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> pol roku.Hafsa

Na czym? (podejrzewam tłuszcze).

A.

18. Data: 2003-07-01 11:47:34

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruby Jendrek <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> Ja jadę już miesiąc na diecie tłuszczowej - nic nie liczę, po prostu jem
> tłusto i nie jem węglowodanów. Ze cztery razem nachlałem się na imprezie ale
> generalnie nie wpłynęło to na moją wagę. Na razie jestem chudszy o 9 kg ale
> jeszcze ze 20 do zgubienia. Ogromną ilość informacji na ten temat znajdziesz
> w wątku http://www.sfd.pl/topic.aspwhichpage=1&topic_id=3016
6

Miesiac i 9kg? Ja od ponad miesiaca jestem na DO, staram sie w miare dobrze
przestrzegac zasad i stracilem tylko 3kg. Ciekawe. Moze dlatego, że moja
nadwaga jest nieduza, albo mam jakis oszczedny metabolizm?

19. Data: 2003-07-01 12:07:01

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na czym? (podejrzewam tłuszcze).

Dobrze podejrzewasz.Tluszcze calkowicie odstawione!
Ale serio bylam na diecie 1000 kcal beztluszczowej kompletnie.Nie polecam
teraz jej nikomu.
Hafsa

20. Data: 2003-07-01 12:09:20

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dobrze podejrzewasz.Tluszcze calkowicie odstawione!
> Ale serio bylam na diecie 1000 kcal beztluszczowej kompletnie.Nie polecam

Od razu wiedziałem że coś z tłuszczami ;)
A co polecasz w tej chwili?

A.

Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Chudnięcie w 2 miesiące - super wysiłek
moje rezultaty