Jaka czysta wódka?

11. Data: 2014-02-21 10:31:56

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 lutego 2014 10:17:24 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> jak wypijesz po kieliszku to nie ma znaczenia. Jak wypijesz za dużo to
>
> nawet po najlepszej będzie kac

Są dwa 100% skuteczne sposoby na kaca. Pierwszy nie zaczynać, drugi nie kończyć.

A co do meritum wątku, to nie wódka się popsuła tylko pesel.

--
ZZ@private

12. Data: 2014-02-21 12:07:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 09:17:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> jak wypijesz po kieliszku to nie ma znaczenia. Jak wypijesz za dużo to
> nawet po najlepszej będzie kac

Zależy co dla kogo za dużo. Pytanie było nie o ilości, o nie się nie martw,
moja rodzina umie pić alkohol - merytorycznie już nie potrafisz?

13. Data: 2014-02-21 12:12:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 01:31:56 -0800 (PST), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> A co do meritum wątku, to nie wódka się popsuła tylko pesel.

Pesel swoją drogą. Jednak fakt to bezsporny, że popularne wódki obecnie są
gorsze, jak zresztą wszystko inne. Trzeba będzie chyba zacząć samemu...
333333-)

14. Data: 2014-02-21 13:18:33

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2014 18:34, Ikselka pisze:
> ...jest obecnie najlepsza? Tzn najlepsza w smaku i działaniu, tj. żeby
> miała smak wódki a nie fuzli, po wieczornej imprezie nie dawała rano po
> żołądku i po głowie...
> Poważne zapytanie, bo nie jestem żtp mocna w temacie, a MŚK stwierdził, ze
> z tymi, co je dotychczas lubił, obecnie coś dziwnego się dzieje i się nie
> wypowiada wobec tego - dlatego czekam na poważne (p)odpowiedzi :-)

Ja się na wódkach zbytnio nie znam - z mocnych alkoholi czasem łyskacza
wypiję albo ew. domową śliwowicę made by nasz znajomy - TŻ natomiast
twierdzi, że na ten moment nie ma przyzwoitej czystej wódki - jeśli jest
już mus, to Finlandia albo Absolut, Wyborowej używam czasem do
"przetworów" typu ajerkoniak, albo do gotowania.

Efektów o których piszesz nie daje jedynie wspomniana śliwowica :D

--
Pozdrówki
Anai

P.S. Co to som fuzle?

15. Data: 2014-02-21 13:59:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 21 Feb 2014 12:07:28 +0100 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Zależy co dla kogo za dużo. Pytanie było nie o ilości, o nie się nie
> martw, moja rodzina umie pić alkohol - merytorycznie już nie potrafisz?

to jest merytorycznie. jakby umieli pić toby nie było problemu kaca

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

16. Data: 2014-02-21 15:21:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Efektów o których piszesz nie daje jedynie wspomniana śliwowica :D
>
> --
Gruszkowica z Zabrzeża takoż :))))) Ma aromat nagrzanych słońcem bergamotek,
słychac brzęczenie pszczół objadających się słodkim miąższem...
Zwróćie uwagę: nie gruszkówka tylko gruszkowica!
pozdr
Stefan

17. Data: 2014-02-21 23:22:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 13:18:33 +0100, Anai napisał(a):

> TŻ natomiast
> twierdzi, że na ten moment nie ma przyzwoitej czystej wódki

No więc stąd problem, bo MŚK mówi to samo :-)

18. Data: 2014-02-21 23:24:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 12:59:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> to jest merytorycznie. jakby umieli pić toby nie było problemu kaca

Kac to zjawisko indywidualne - indywidualna produkcja aldehydu octowego i
indywidualna zdolność jego nihilacji. A ja mówię o złym smaku i skladzie
wódki.

19. Data: 2014-02-21 23:25:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Feb 2014 15:21:08 +0100, Stefan napisał(a):

> Gruszkowica z Zabrzeża takoż :))))) Ma aromat nagrzanych słońcem bergamotek,
> słychac brzęczenie pszczół objadających się słodkim miąższem...
> Zwróćie uwagę: nie gruszkówka tylko gruszkowica!

To jest czysta wódka?

20. Data: 2014-02-22 00:03:00

Temat: Re: Jaka czysta wdka?
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest czysta wódka?
tak czysta jak śliwowica łacka z Kamienicy albo Szczawy :))) Tryska tam
(albo raczej kapie) kilka źródełek godnych polecenia :)))) Dopóki to
manufaktura to jest dobre, wraz ze wzrostem produkcji niestety jakość spada
vide Łącko.
pozdr
Stefan

Jakie pszyprawy do buraczka?