Jaka czysta wódka?

41. Data: 2014-02-25 12:36:35

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Feb 2014 21:54:13 +0100, cumulonimbus napisał(a):

> Elementem, który mnie nie interesuje. Pytałem czemu MŚK zamiast mąż.
> Mąż to jest mąż,

Mąż to jest mąż, ponieważ ślub to ślub. Bez ślubu nie ma męża.

> a ślubne kochanie, to ciul wie czy jeszcze żyje i z kim. :/
>
> P.S. Gada się z Tobą jak z plasteliną :D

To po co gadasz? Spadaj.

42. Data: 2014-03-02 10:38:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Kim tak naprawdę jest ktoś nazywany "TŻ"?

W zaraniach powstania był to po prostu Towarzysz Życia, bez rozróżnień czy
mąż, czy żona, ślubny, nieślubny. Dwie literki i wszystko jasne.
J.

43. Data: 2014-03-02 11:24:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Mar 2014 10:38:17 +0100, krys napisał(a):

> W zaraniach powstania był to po prostu Towarzysz Życia, bez rozróżnień czy
> mąż, czy żona, ślubny, nieślubny. Dwie literki i wszystko jasne.

Wiem , co znaczy sam skrót TŻ - ale właśnie dlatego pytam: KIM tak naprawdę
jest owa osoba? "Towarzysz życia" brzmi raczej jak "towarzysz podróży", z
którym się spotykasz np w pociągu i bez żalu żegnasz na którejś ze
stacji... po czym masz nowych towarzyszy podróży itd.
Dlatego ten skrót mi sie nie podoba.

44. Data: 2014-03-02 11:36:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2014 11:24:53 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> którym się spotykasz np w pociągu i bez żalu żegnasz na którejś ze
> stacji... po czym masz nowych towarzyszy podróży itd.

...że zuboża znaczenie słowa "małżonek". Oczywiście w moim przypadku "mąż",
"małżonek" to też trochę za mało, stąd MŚK, czyli Moje Ślubne Kochanie, a
nie jakiś tam towarzysz życia. No i jeśli tylko "życia", to niby co potem?
Przecież ja mam zamiar po śmierci też mu towarzyszyć, i on mnie też
3333-)

45. Data: 2014-03-02 11:53:27

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2014 11:24, Ikselka pisze:

> [...]
> którym się spotykasz np w pociągu i bez żalu żegnasz na którejś ze
> stacji... po czym masz nowych towarzyszy podróży itd.

W przypadku kiedy Towarzysz Życia nie jest przy okazji ślubnym zwrot ten
brzmi zdecydowanie lepiej niż jego synonim,
który nieodparcie kojarzy się z wpisem do kroniki kryminalnej w stylu:
Podczas libacji alkoholowej... itd. itp.
I dlatego mi się ten skrót podoba ;P
... ale nie mam też nic przeciwko MNK :D

--
Pozdrówki
Anai

46. Data: 2014-03-02 13:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Mar 2014 11:53:27 +0100, Anai napisał(a):

> ... ale nie mam też nic przeciwko MNK :D

MNK? Co to? :-)

47. Data: 2014-03-02 13:09:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2014 13:07:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> MNK? Co to? :-)

Aha, Moje Nieślubne Kochanie :-D

48. Data: 2014-03-02 13:43:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wiem , co znaczy sam skrót TŻ - ale właśnie dlatego pytam: KIM tak
> naprawdę
> jest owa osoba?

Towarzysz Życia to towarzysz życia - dla jednych na dobre i na złe, dla
innych na chwile obecną. Dla postronnych - nie powinno ich to obchodzić.
Dlatego powstał ten skrót.

J.

www.kontestacja.com

49. Data: 2014-03-02 13:43:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-23 19:53, Ikselka pisze:

> Kim tak naprawdę jest ktoś nazywany "TŻ"? Jak trzeba byłoby go określić
> wprost, jednym słowem?

Mąż.

Ewa

50. Data: 2014-03-02 14:39:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Mar 2014 13:43:28 +0100, krys napisał(a):

> Towarzysz Życia to towarzysz życia - dla jednych na dobre i na złe, dla
> innych na chwile obecną. Dla postronnych - nie powinno ich to obchodzić.
> Dlatego powstał ten skrót.

Skoro postronnych nie powinno obchodzić, to po co nazwy i skróty -
wystarczy o tej osobie nie pisać postronnym. Skoro jednak się o niej pisze,
to widać MA obchodzić 3333-)

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!