Jaka książka dla 13-latki?

41. Data: 2010-11-30 20:20:30

Temat: Re: Jaka książka dla 13-latki?
Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia E. dokonał/a produkcji posta :

> Ja tam wszystko nie. Ale generalnie jak ja lubię to moje dzieci wcale
> i na odwrót.
>
> E. :)

A mojemu synowi na szczęście też czytanie się podoba, ostatnio przeczytał
lekturę w dwa wieczory :) No i o swoich pasjach czyta nałogowo.

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

42. Data: 2010-11-30 21:03:33

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.dzieci Szpilka <s...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Rafał Maszkowski" <r...@i...edu.pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego?
> IMO lekka i przyjemna.
> :-)

Wydaje mi się, że zaglądałem niedawno do któregoś z tych kryminałów i
fabuła wydała mi się dziecinna.

> Ja dużo wcześniej, pod kołdrą przy latarce, oderwac się nie mogłam :-)

Chyba niniejszym potwierdzasz moją opinię.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

43. Data: 2010-11-30 21:16:16

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że zaglądałem niedawno do któregoś z tych kryminałów i
> fabuła wydała mi się dziecinna.

No zmyliłeś mnie tym 'trudna'
Trza było od razu napisać że dziecinna :-)
Te tytuły co podałam to owszem, dla dzieci.
Ja przeczytałam wszystkie jej książki i nie wszystkie są 'dziecinne' :-)

Sylwia

44. Data: 2010-11-30 21:16:40

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Małego Księcia
To nie jest na 13 lat. To jest dla małego dziecka, albo dla dorosłego,
nie na 13 lat, gdy łyka się świat niezwykle realnie,
i na pewne rozważania, zwłaszcza na granicy etyki,
nie ma w tym wieku miejsca.

45. Data: 2010-11-30 21:22:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może Winetu?
Ale może ona jest już za duża?

46. Data: 2010-11-30 21:46:37

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka pisze:

> A mojemu synowi na szczęście też czytanie się podoba, ostatnio przeczytał
> lekturę w dwa wieczory :) No i o swoich pasjach czyta nałogowo.

I fajnie :) Po tym co czyta Weronika, moznaby sądzić, że mi rośnie
weterynarz :)

E.

47. Data: 2010-11-30 21:48:18

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> To nie jest na 13 lat. To jest dla małego dziecka, albo dla dorosłego,
> nie na 13 lat, gdy łyka się świat niezwykle realnie,
> i na pewne rozważania, zwłaszcza na granicy etyki,
> nie ma w tym wieku miejsca.

No mam przeciwne zdanie. IMO to najlepszy wiek na rozważania - jeszcze
nie skażony ale już nie dziecinnie idealistyczny. Ale... różne dzieci
maja różnie ;)

E.

48. Data: 2010-11-30 22:13:18

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

49. Data: 2010-12-01 00:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Nov 2010 22:16:40 +0100, Stokrotka napisał(a):

...o "Małym Księciu:
> To nie jest na 13 lat. To jest dla małego dziecka, albo dla dorosłego,
> nie na 13 lat, gdy łyka się świat niezwykle realnie,
> i na pewne rozważania, zwłaszcza na granicy etyki,
> nie ma w tym wieku miejsca.

Dokładnie tak.

50. Data: 2010-12-01 11:01:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora